• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
شهردار چرمهین:

مردم شهرستان لنجان با حضور در پای صندوق های رأی گامی استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند

  • کد خبر : 69214
  • 24 اردیبهشت 1403 - 15:11
مردم شهرستان لنجان با حضور در پای صندوق های رأی گامی استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند
شهردار چرمهین گفت: شهروندان شریف و سرافراز شهرستان لنجان همچون سایر هموطنان عزیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و با حضور پرشور در پای صندوق های رأی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

به گزارش نبض وطن، شهاب ثابت راسخ شهردار چرمهین با انتشار پیامی ضمن تبریک به منتخب مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی نوشت:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر اکبر پولادی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین ارکان مردم سالاری دینی است که به مردم امکان می‌دهد تا در فرایندی آزادانه نمایندگان خود را انتخاب کنند.

شهروندان شریف و سرافراز شهرستان لنجان همچون سایر هموطنان عزیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و با حضور پرشور در پای صندوق های رأی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

اینجانب ضمن تبریک به حامیان کاندیداهای محترم که باعث ایجاد شور و شعف در انتخابات اخیر گردیدند انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان نماینده مردم فهیم و شریف شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

این انتخاب بیانگر تعهد، دانش، تخصص، تقوی، روحیه مردمی در خدمتگزاری صادقانه به مردم قدرشناس شهرستان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

بی تردید اینک که شهروندان شریف شهرستان لنجان این ودیعه‏ خدمتگزاری را به‏ جناب‌عالی سپرده‏ اند به‏ عنوان‏ امینی‏ عادل‏ پاسداری‏ خواهید کرد و در وضع قوانین به آرامش و آسایش مردم می اندیشید و در انجام‏ وظایف‏ وکالت‏، امانت‏ و تقوی‏ را رعایت‏ می‌نمائید و همواره‏ به‏ استقلال‏ و اعتلای‏ کشور و حفظ حقوق‏ ملت‏ شریف و خدمت‏ به‏ مردم‏ قدرشناس پایبند هستید و از قانون‏ اساسی‏ دفاع‏ می کنید و استقلال‏ کشور و آزادی‏ مردم‏ عزیز و تأمین‏ مصالح‏ آنها را مد نظر خواهید داشت.

ان شاءالله در کسوت نمایندگی مردم فهیم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی موفق و پیروز و سربلند باشید توفیق روزافزون شما برادر عزیز و گرامی را در خدمت صادقانه و عدالت محوری در تامین منابع جهت خدمات رسانی عادلانه به شهرها و روستاهای شهرستان از خداوند منّان خواستارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=69214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.