• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

اجرای پویش جهیزیه «حلقه وصل» در لنجان

  • کد خبر : 69362
  • 25 اردیبهشت 1403 - 21:26
اجرای پویش جهیزیه «حلقه وصل» در لنجان
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان از اجرای پویش جهیزیه «حلقه وصل» با همکاری اداره صمت و اصناف و بازاریان این شهرستان خبر داد.

عباس کرمی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان لنجان در نظر دارند کمک‌های خیران را در قالب پویش جهیزیه «حلقه وصل» جمع‌آوری تا نسبت به کمک برای تامین جهیزیه خانواده‌های نیازمند اقدام ‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت و عزت نفس انسانی، ساز و کار اتاق اصناف در حمایت از گروه هدف است، افزود: در نوبت‌های گذشته بسته‌های معیشتی و اقلام مختلفی چون مبل، تخت خواب،کمد، لباس، بسته‌های معیشتی و… در بین زوج‌های جوان و خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده و با توجه به فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع) در نظر داریم بار دیگر اقدام به توزیع جهیزیه در بین خانواده‌های کم برخوردار کنیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه انفاق کردن رسالتی است که از سوی انبیاء و ائمه معصومین در روایات بسیاری نسبت به آن توصیه شده است، تصریح کرد: از اصناف، بازاریان و خیرین نیک اندیش که تمایل به شرکت در پویش جهیزیه «حلقه وصل» دارند با مراجعه به اتاق اصناف شهرسان لنجان می‌توانند اقدام به ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ اکرام و احسان باید در جامعه ما نهادینه شود تا شاهد مشارکت عمومی برای حل مشکلات نیازمندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=69362

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.