• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

نتایج انتخابات اتحادیه صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و خرازان شهرستان لنجان اعلام شد

  • کد خبر : 69473
  • 26 اردیبهشت 1403 - 13:39
نتایج انتخابات اتحادیه صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و خرازان شهرستان لنجان اعلام شد
انتخابات اتحادیه صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و خرازان شهرستان لنجان برگزار و اعضای اتحادیه هیئت‌مدیره جدید و بازرس را انتخاب کردند.

حسین طرفی امروز _ چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه_ در گفتگو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به برگزاری نوبت دوم انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و خرازان شهرستان لنجان، اظهار کرد: انتخابات اتحادیه صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و خرازان شهرستان لنجان مطابق قانون نظام صنفی پس از طی مراحلی چون فراخوان ثبت نام داوطلبان حضور در هیئت مدیره، بررسی صلاحیت فردی توسط اعضا کمیته تطبیق شرایط انتخابات و فراخوان برگزاری انتخابات به اعضا تحت پوشش اتحادیه با انتشار آگهی در روزنامه‌های محلی، پیامک و غیره برگزار شد.

وی افزود: انتخابات صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و خرازان شهرستان لنجان از ساعت ۹:۰۰ امروز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت ۱۳:۰۰ ادامه داشت که در نهایت با شمارش آرا نتیجه انتخابات مشخص شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان تصریح کرد: از ۷۲۱ عضو واجد شرایط شرکت در این انتخابات، ۱۸۸ نفر در این دوره شرکت کردند.
وی ادامه داد: از کل تعرفه‌های مأخوذه در انتخابات ۱۸۴ تعرفه صحیح و ۴ رأی سفید وجود داشت و براین اساس عباس شیردل با ۱۵۷ رأی به عنوان رئیس،خلیل اله طغیانی ریزی با ۴۸ رأی نایب رئیس اول، غلامرضا طغیانی ریزی با ۴۳ رأی نایب رئیس دوم، احسان فتاحی رعایا با ۳۹ رأی دبیر اتحادیه،مهین فیروزیان با ۳۳ رأی خزانه دار، سجاد جعفری ریزی با ۲۰ رأی عضو علی البدل اول و  امیر رحیمی باباشیخعلی  با ۱۹ رأی عضو علی البدل دوم انتخاب شدند.

طُرفی اضافه کرد: در صندوق اخذ رأی بازرس اتحادیه نیز با تعداد ۱۸۸ رأی مأخوذه تعداد ۱۵۸ رأی صحیح و ۳۰ رأی سفید به ثبت رسیده است که ابراهیم رمضانی با ۱۱۳ رأی به عنوان بازرس اصلی و مهری شفیعی با ۲۸ رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: مطابق قانون برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه‌های صنفی، افراد کاندید در انتخابات چنانچه اعتراضی به روند برگزاری آن دارند می‌توانند ظرف مدت ۷۲ ساعت با ارائه مدارک و مستندات به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و هیئت اجرایی مستقر در این اداره اعتراض خود را ابلاغ کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان خاطر نشان کرد: چنانچه بعد از ۷۲ ساعت اعتراضی در خصوص روند برگزاری انتخابات اتحادیه صنف فناوری ارتباطات و فرهنگی و هنری شهرستان لنجان وجود نداشت اعتبار نامه اعضا صادر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=69473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.