• امروز : یکشنبه - ۱۳ خرداد - ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خبر داد:

احداث پروژه مشارکتی پارکینگ مکانیزه قدس به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان

  • کد خبر : 70154
  • 29 اردیبهشت 1403 - 11:50
احداث پروژه مشارکتی پارکینگ مکانیزه قدس به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه قدس با ظرفیتی حدود ۲۰۰ خودرو، ۵۵۰۰ متر مربع فضای اداری و ۲۲۰۰ متر مربع فضای تجاری منتشر خواهد شد و ارزش ریالی و نهایی آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

به گزارش نبض وطن، مسعود حیدری در نشستی با سرمایه‌گذار پروژه مشارکتی تجاری-اداری و پارکینگ مکانیزه میدان شهدا با اشاره به تاکید شهردار اصفهان بر رفع نابسامانی‌های ترافیکی میدان قدس و چهارراه ابن‌سینا اظهار کرد: از سرمایه‌گذار این پروژه انتظار داریم با بررسی تمام جوانب و موارد اجرایی و رعایت الزامات شهرسازی، نسبت به آغاز عملیات اجرایی آن و بهره‌برداری از ظرفیت‌های ایجاد شده اقدام کند.

وی از رفع موانع اجرایی و عملیاتی پروژه اداری-تجاری و پارکینگ میدان قدس خبر داد و افزود: طرح عملیاتی این پروژه سال‌ها در مرحله بررسی قرار داشته و با پیگیری‌های صورت گرفته، ابهامات پیرامون مالکیت زمین آن رفع شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اضافه کرد: فراخوان پروژه اداری-تجاری و پارکینگ مکانیزه قدس با ظرفیتی حدود ۲۰۰ خودرو، ۵۵۰۰ متر مربع فضای اداری و ۲۲۰۰ متر مربع فضای تجاری منتشر خواهد شد و ارزش ریالی و نهایی آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

لازم به ذکر است، پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، با مشارکت شرکت تکاپوصنعت نامی (اپتیم پارک) انجام می‌شود و شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ متر مربع و ۳۵۰ پارکینگ مکانیزه است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=70154

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.