• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری فولادشهر :

ارتقاء سرانه فضای سبز شهری از اولویت‌های مهم شهرداری فولادشهر است

  • کد خبر : 70994
  • 03 خرداد 1403 - 0:07
ارتقاء سرانه فضای سبز شهری از اولویت‌های مهم شهرداری فولادشهر است
رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری فولادشهر گفت: سازمان سیما و منظر شهرداری فولادشهر در دوره ششم مدیریت شهری در مسیر ارتقاء سطح سرانه فضای سبز در محلات مختلف شهر گام برداشت و در همین راستا کاشت ۳۵ اصله درخت متناسب با اقلیم این شهر و همچنین کود دهی و آبیاری در محله ب۲ در جوار ساختمان ارشاد انجام شد.

رضا شمس در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن بیان اینکه حفظ و ایجاد فضاهای سبز، نقش مهمی در افزایش نشاط و دستیابی شهر به توسعه پایدار دارد، اظهار کرد: امروزه ارتقاء کیفی زندگی شهروندان تا حد زیادی وابسته به توسعه فضاهای سبز شهری بوده و یکی از مهمترین اثرهای آن کاهش آلودگی هوا، تلطیف هوا و همچنین تخلیه انرژی منفی و افزایش آرامش شهروندان است.

وی افزود: امروز فولادشهربا معضلاتی چون آلودگی هوا روبه‌رو بوده و از سوی دیگر در پی افزایش جمعیت و توسعه روزافزون این شهر باید به مباحثی چون زیست‌پذیری مطلوب برای زندگی سالم شهروندان توجه جدی داشت در این میان نقش فضاهای سبز شهری در بازگرداندن حیات دوباره به این شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری فولادشهر تصریح کرد: سازمان سیما و منظر شهرداری فولادشهر در دوره ششم مدیریت شهری در مسیر ارتقاء سطح سرانه فضای سبز در محلات مختلف شهر گام برداشت و در همین راستا کاشت ۳۵ اصله درخت متناسب با اقلیم این شهر و همچنین کود دهی و آبیاری در محله ب۲ در جوار ساختمان ارشاد انجام شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه توسعه فضای سبز شهری از نیازهای ضروری یک شهر به‌شمار می‌آید و اقدامات شهرداری در ایجاد فضاهای سبز شهری برای شهروندان، زمینه آرامش، ارتباط و تعامل اجتماعی و همچنین تفریح، سرگرمی و نشاط آفرینی را فراهم می‌کند کاشت نهال و انواع گونه‌های گیاهی در سطح شهر جدید فولادشهر در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قرار دارد.

شمس خاطرنشان کرد: امیدورایم با تدابیر اتخاذ شده شاهد افزایش نشاط شهروندان در محلات مختلف شهر و در نهایت افزایش رضایتمندی آنان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=70994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.