• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم را سرلوحه‌ وظایف و نقطه‌ اوج تکلیف خود قرار داده بود

  • کد خبر : 71148
  • 04 خرداد 1403 - 15:28
آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم را سرلوحه‌ وظایف و نقطه‌ اوج تکلیف خود قرار داده بود
امام جمعه زرین شهر گفت: بهترین و کامل‌ترین تعابیر در وصف رئیس جمهور شهید و همراهان عزیزشان را مقام معظم رهبری برای همه بیان داشتند که همه‌ی این صفات حسنه و انقلابی برای رضای خدا ، خدمت به مردم و پیشرفت ، رفاه و عزت کشور اسلامی بوده است .

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان اظهر کرد:  هفته گذشته روزهای تلخی برای ملت ایران بود، رئیس جمهور  مکتبی، انقلابی، شجاع، مردمی، ساده زیست، ولایتی و خستگی ناپذیر  به همراه  وزیر جهادی، دغدغه‌مند و انقلابی و دیگر همراهان در مسیر خدمت به مردم و سربلندی ایران جان خود را فدا کردند و به دیدار معبود و دوستان شهید خود پیوستند و یک ایران را داغدار فراق خود کردند.

وی با اشاره به مکتب شهید رئیسی تصریح کرد:شهید آیت الله رئیسی بعد از شهیدان رجایی و بهشتی برای نسل جدید و آینده کشور یک مکتب راهبردی جدید را در مسیر عزت و آبادانی کشور پایه‌گذاری کرد و این مکتب قطعا نقشه راه حرکتی همه‌ی آحاد ایران اسلامی خواهد بود.

خطیب نمازجمعه زرین شهر با اشاره به صفات برجسته شهید رئیسی در کلام مقام معظم رهبری (مدظله) اضافه کرد:  بهترین و کامل‌ترین تعابیر در وصف رئیس جمهور شهید و همراهان عزیزشان را مقام معظم رهبری برای همه بیان داشتند که همه‌ی این صفات حسنه و انقلابی برای رضای خدا ، خدمت به مردم و پیشرفت ، رفاه و عزت کشور اسلامی بوده است .

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم را سرلوحه‌ وظایف و نقطه‌ اوج تکلیف خود قرار داده بود، ادامه داد: شهید رئیسی همچون شهیدان رجایی، بهشتی و… برای یک امت شد تا همه بداند درخت تناور انقلاب هر بار با خون تازه ای از فرزندان عزیز خود آبیاری و قوی‌تر می‌شود وهیجگاه درخت انقلاب در برابر توطئه دشمنان خم نخواهد شد.

آقایی با اشاره به قدردانی مردم ایران از مدیران جهادی و خدمت‌گذار عنوان کرد: حضور تاریخی و پرشور ملت ایران در مراسم های شهید رئیسی و همراهان نشان داد که مردم قدردان مدیران انقلابی، جهادی و خدمت گذار واقعی خود هستند .

وی با بیان اینکه هر جا مدیران پای کار حل مشکلات مردم جهادی ایستادند کارهای بزرگی را رقم زدند، خاطرنشان کرد: قاب‌های دوربین از به تصویر کشیدن صحنه‌های قدردانی مردم در گوشه و کنار کشور عاجز مانده بود و این حضور و قدردانی یک پیام مهم برای مدیران کشور داشت که باید خادم مردم در مسیر عزت و سربلندی کشور باشند و مردم هیچگاه خادمین واقعی خود را فراموش نخواهند کرد.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=71148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.