• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
رئیس اداره هماهنگی امور عمرانی مناطق شهرداری اصفهان:

بیش از ۲ هزار میلیارد ریال قرارداد عمرانی منطقه‌ای منعقد شده است

  • کد خبر : 71317
  • 05 خرداد 1403 - 15:37
بیش از ۲ هزار میلیارد ریال قرارداد عمرانی منطقه‌ای منعقد شده است
رئیس اداره هماهنگی امور عمرانی مناطق و سازمان‌های معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته در سطح مناطق شهرداری اصفهان ۴۴۴ قرارداد عمرانی منطقه‌ای به مبلغ بیش از دو هزار و 842 میلیارد ریال منعقد شده است.

به گزارش نبض وطن، سیدعلی شهیدی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته در سطح مناطق شهرداری اصفهان ۴۴۴ قرارداد عمرانی منطقه‌ای به مبلغ بیش از ۲ هزار و ۸۴۲ میلیارد ریال که در حد اختیارات مناطق بوده، منعقد شده است.

وی افزود: از مجموع ۴۴۴ قرارداد، ۱۳۵ قرارداد مربوط به تعمیر و نگهداری در سطح مناطق با مبلغ ۷۲۲ میلیارد ریال، ۷۶ قرارداد مربوط به آسفالت معابر در سطح مناطق با مبلغ ۴۸۵ میلیارد ریال، ۶۲ قرارداد مربوط به ساماندهی و جدول گذاری در سطح مناطق با مبلغ ۳۹۰ میلیارد ریال بوده و مابقی به سایر پروژه‌ها اختصاص یافته است.

رئیس اداره هماهنگی امور عمرانی مناطق و سازمان‌های معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال گذشته ۸۶۹ قرارداد عمرانی منطقه‌ای تحویل موقت و قطعی شده است که از این تعداد ۴۴۲ پروژه مربوط به قراردادهایی بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام رسیده، تحویل موقت شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است. همچنین از این تعداد، ۴۲۷ قرارداد نیز تحویل قطعی شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=71317

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.