• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

بررسی مشکلات فاضلاب مسکن مهر شهر سده لنجان در نشستی سه جانبه

  • کد خبر : 72848
  • 22 خرداد 1403 - 9:35
بررسی مشکلات فاضلاب مسکن مهر شهر سده لنجان در نشستی سه جانبه
مدیر عامل آبفای استان اصفهان در جلسه ای با حضور فرماندار لنجان از پایان عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان با مشارکت شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی خبر داد.

حسین اکبریان در این جلسه با بیان اینکه یکی از مصوبات هجدمین سفر شهرستانی کاروان دولت مردمی استان به شهرستان لنجان اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان بوده است، اظهار کرد: در شهریور ماه سال گذشته عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۳ کیلومت برای ۸۰ واحد مسکن مهر لنجان آغاز شده بود که در اسفند ماه به پایان رسید.
وی افزود:هم اکنون با اتصال این شبکه به کلکتور اصلی ، فرایند انتقال فاضلاب واحد های مسکن مهر به تصفیه خانه سده و لنجان فراهم شده است.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در منطقه لنجان تصریح کرد: با اجرای حدود ۶۰۰ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در منطقه لنجان بیش از ۴۰هزار انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار و نصب شده است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۵۳درصد مردم منطقه لنجان تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار دارند که انتظار می رود با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت سایر نهادها و دستگاه ها در توسعه تاسیسات فاضلاب، مردم بیشتری در این منطقه از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شوند.
اکبری با تاکید بر اجرای به موقع ودقیق پروژه های آب و فاضلاب در استان، با هدف جهاد خدمت رسانی خاطرنشانکرد: همه اقدامات لازم در راستای بهره مندی هر چه بهتر و بیشتر مردم از خدمات آبفای استان و برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی و همچنین جمع آوری ، انتقال و تصفیه فاضلاب به صورت شبانه روزی توسط فعالان صنعت آبفای استان در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72848

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.