• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان؛

وظیفه بسیج در انتخابات، تنها تبیین و روشنگری است

  • کد خبر : 7350
  • 30 اردیبهشت 1400 - 11:43
وظیفه بسیج در انتخابات، تنها تبیین و روشنگری است
اولین همایش فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات شهرستان لنجان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهرداری زرین شهر به منظور تشریح برنامه های بسیج در سال جدید و نهضت روشنگری، برگزار شد.

به گزارش نبض وطن، سرهنگ شفیعی رئیس سازمان بسیج ادارات استان اصفهان در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات شهرستان لنجان اظهار کرد: بسیج کارمندان در ادارات بازوی توانایی برای کمک به مدیران در حوزه‌های مختلف هستند از این رو باید با تک تک بسیجیان ارتباط برقرار شود تا با کار جهادی و تلاش مشکلات مردم مرتفع شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف پیشرف های قابل توجهی داشته برهمین اساس دشمن با راه های مختلف از جمله مباحث فرهنگی ، اقتصادی و… هجمه های متعددی را علیه ایران اسلامی آغاز کرده است البته مشکلاتی در زمینه های مختلف در کشور وجود دارد اما با مدیرت و تفکر جهادی می توان در مسیر رفع این مشکلات گام برداشت.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: انتخابات پیش رو یک رویداد مهم سیاسی برای کشور و در سطح بین الملل به شمار می آید و باید گفت در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بیشترین تعداد انتخابات با حضور و مشارکت پرشور مردم در کشور برگزار شده است .

وی عنوان کرد: حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده حمایت مردم از انقلاب و نظام بوده و امروز شاهد هستیم که دشمنان با دیدن اتحاد و حمایت آحاد مردم از نظام و انقلاب بدنبال کاهش حضور مردم در انتخابات پیش رو هستند.

شفیعی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه بسیجان در این انتخابات تنها تبیین و روشنگری است و قطعا به هیچ وجه ورود مصداقی در حمایت از افراد نخواهند داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7350
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.