• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

اقتدار کشور در گرو مشارکت حداکثری است/تحول در سایه حرکت جهادی شکل می‌گیرد

  • کد خبر : 7366
  • 30 اردیبهشت 1400 - 14:00
اقتدار کشور در گرو مشارکت حداکثری است/تحول در سایه حرکت جهادی شکل می‌گیرد

به گزارش نبض وطن،  حمیدرضا محمدی فشارکی  در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات شهرستان لنجان اظهار کرد:  بسیج ادارات و کارمندان تسهیل‌گر کاهش بوروکراسی اداری و خدمتگزاری بیش از پیش به شهروندان هستند و برهمین اساس یکی از وظایف اصلی اعضای پایگاه های مقاومت بسیج ادارات را می توان ترویج روحیه جهادی و مدیریت جهادی […]

به گزارش نبض وطن،  حمیدرضا محمدی فشارکی  در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات شهرستان لنجان اظهار کرد:  بسیج ادارات و کارمندان تسهیل‌گر کاهش بوروکراسی اداری و خدمتگزاری بیش از پیش به شهروندان هستند و برهمین اساس یکی از وظایف اصلی اعضای پایگاه های مقاومت بسیج ادارات را می توان ترویج روحیه جهادی و مدیریت جهادی دانست.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، پنج مرحله در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی بیان شده است که باید مورد توجه همگان خصوصا بسیجیان قرار گیرد چرا که امروزاهتمام هدفمند و اثربخش به سیاست‌های بیانیه گام دوم آنگونه که باید در جامعه مشاهد نمی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در خصوص لزوم ایجاد تحوّل در حوزه‌های حکمرانی، مدیریّت کشور، سبک زندگی مردم ، تصریح کرد:  تحول به معنای حرکت جهادی و جهش در همه بخش های حکمرانی کشور در راستای تقویت مبانی و اصول است .

وی عنوان کرد:  تحول خواهی نیازمند تلاش و بصیرت است و این مهم را در آیات مختلف قابل مشاهده است،که ما را به تحول خواهی و حرکت به سمت پیشرفت فرا می‌خواند.

محمدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمنان به دنبال آن هستند که به بهانه مختلف و با انجام عملیات روانی بر روی عموم مردم، حضور مردم در پای صندوق های رأی را کمرنگ کنند،و این درحالیست که اگرقصد داریم به  سمت قله های پیشرفت حرکت کنیم ضرورت دارد، بتوانیم با انسجام بیشتر کارآمدی بیشتر نظام اسلامی را با انتخاب فرد اصلح تثبیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باعث اقتدار کشورو خنثی کردن توطئه‌های دشمنان می شود و ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی قطعا بار دیگر با حضوری حداکثری نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7366
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.