• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بسیج نماد حضور آگاهانه در عرصه های اجتماعی است

  • کد خبر : 7390
  • 30 اردیبهشت 1400 - 14:24
بسیج نماد حضور آگاهانه در عرصه های اجتماعی است
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی گفت:نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش نبض وطن،  علیرضا فرهمند  در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات شهرستان لنجان ضمن تبیین برنامه های سال جاری اظهار کرد: نقش بسیج ادارات در توسعه و پیشرفت و تبیین شعار سال بسیار مؤثر است از این رو انتظار می رود  فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات شهرستان لنجان با تلاشی مضاعف و توسعه فعالیت های پایگاههای بسیج با توان بیشتر درمسیر ارتقا بینش سیاسی اعضاء زیر مجموعه حرکت کنند.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیر گذار است، افزود:  نقش بسیج در راستای حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار است از این رو باید از این نقش آفرینی به طرز احسن در جهت تکریم ارباب رجوع به ارائه خدمت خالصانه  استفاده کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی با اشاره به تهیه بسته های کمک مومنانه توسط ادارات  شهرستان و توزیع آن در بین نیازمندان، تصریح کرد: گسترش فرهنگ احسان و همدلی مسئله‌ای بسیار مهم به شمار می آید و امیدواریم پایگاه های بسیج ادرات همچون گذشته تهیه بسته های معیشتی و همچنین مشارکت در ساخت منازل مسکونی در زلزله زده شهر سی سخت  را در دستور کار خود قرار دهند تا فرهنگ کمک مومنانه بسط و گسترشی دوچندان یابد.

وی بسیج زا نماد حضور آگاهانه در عرصه های اجتماعی دانست و عنوان کرد:بسیج ادارت به عنوان یکی از کانون های تجمع با عملکرد خود در عرصه ها و برهه های مختلف زمانی و مکانی ماموریتهای محوله در حوزه های مختلف نظامی ، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را به نحو و کیفیتی که از آن انتظار می رود به انجام رساند.

فرهمند با اشاره به برگزاری نشست‌های نهضت روشنگری در ادارات خاطرنشان کرد: نشست های روشنگری نقش قابل‌توجهی در افزایش میزان مشارکت مردم و حضور حداکثری آحاد ملت در پای صندوق‌های رأی دارد .

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7390
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.