• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

استقلال و آزادی امروز کشور به واسطه خون شهدا به دست آمده است/هفته نکوداشت زرین شهر فرصتی برای معرفی شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس

  • کد خبر : 7592
  • 06 خرداد 1400 - 21:28
استقلال و آزادی امروز کشور به واسطه خون شهدا به دست آمده است/هفته نکوداشت زرین شهر فرصتی برای معرفی شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس
شهردار زرین شهر گفت: آشنایی با سبک زندگی شهدا سبب می شود عرصه ایثار و شهادت برای مشتاقان ولایت خصوصا نسل جوان تبیین شود و الگویی برای انتخاب چگونه زیستن و چگونه مردن باشند.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی همزمان با هفته نکوداشت زرین شهر در آیین غبارروبی و گل افشانی قبور شهدای زرین شهر اظهار کرد: شهدا مشعل توحید را با ایثار خود برفراز میهن اسلامی برافروختند و با اهداء خون خود ذخیره‌های معنوی را با شکوهی هر چه تمام‌تر در کشور برافراشتند.
وی افزود: یادآوری فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس همواره سبب خواهد شد جان تازه‌ای به کالبد جامعه دمیده شود.
شهردار زرین شهر با بیان اینکه استقلال و آزادی امروز کشور به واسطه خون شهدا به دست آمده است، تصریح کرد: آشنایی با سبک زندگی شهدا سبب می شود عرصه ایثار و شهادت برای مشتاقان ولایت خصوصا نسل جوان تبیین شود و الگویی برای انتخاب چگونه زیستن و چگونه مردن باشند.
وی هفته نکوداشت زرین شهر را فرصتی برای معرفی شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس دانست و ادامه داد: امروز وظیفه داریم سیره نظری و عملی شهدا را معرفی کنیم تا مظلوم باقی نمانند و هر کس در این زمینه کوتاهی کند، باید در پیشگاه الهی و شهدای گرانقدر پاسخگو باشد.
محمدی اضافه کرد: شهدا این پیام را برای ما به یادگار گذاشتند که همواره باید در مسیر ولایت حرکت کرد و هیچگاه نباید ولی فقیه و آرمان‌های بلند اسلامی را به فراموشی سپرد برهمین اساس تلاش کرده ایم از فرصت های مختلف همچون نکوداشت زرین شهر بهره مند شده و سیره شهدا را با استفاده از هنر متعالی به آحاد مردم جامعه منتقل کنیم.
وی تکریم از جامعه ایثارگر و خانواده شهدا را وظیفه همه مسئولان دانست و عنوان کرد: خانواده شهدا میراث‌دار خون شهیدان هستند و ما وظیفه داریم به دیدار این عزیزان برویم چراکه بهترین روش برای ادامه راه شهدا این است که یاد و خاطره آنان به دست فراموشی سپرده نشود و تکریم جامعه ایثارگر و خانواده شهدا زمینه ساز این مهم خواهد بود.
گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ سرداران شهید قجه ای، باغبان، طاهری و ۳۳۰ شهید والامقام زرین شهر خطه طلایی ایران را گرامی داشتند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.