• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خبر داد؛

چراغ تالارهای شهرستان لنجان روشن شد/ فعالیت تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت

  • کد خبر : 7681
  • 07 خرداد 1400 - 14:00
چراغ تالارهای شهرستان لنجان روشن شد/ فعالیت تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: با تشخیص وزارت بهداشت تالارهای پذیرایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت 30 درصد ظرفیت در فضای بسته و حداکثر به مدت دو ساعت و برگزاری قسمت عمده پذیرایی مراسم به‌خصوص سرو غذا در محیط باز بلامانع است.

محمدجواد نورانی در گفتوگو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به رکود شدید کسب و کارهای مختلف در ایام کرونا به دلیل تعطیلی‌ها و اعمال محدودیت‌ها، اظهار کرد: با تغییر رنگ وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرهای ایران از قرمز به نارنجی احساس امنیت و آرامش به جامعه بازگشت و سبب شد پس از تعطیلی مجدد بازار، گروه های مختلف دو بتوانند کم کم کرکره‌های پایین کشیده شده مغازه‌ها بالا داده و بار رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

وی افزود: تالارهای پذیرایی از جمله مشاغلی بودند که به دلیل خاطر خطر و نگرانی از کرونا دطی یک سال و اندی گذشته براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با تعطیلی های متعدد مواجه بودند و به هیچیک از تالارهای عروسی و پذیرایی در کشور از جمله شهرستان لنجان اجازه فعالیت داده نشد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: با متمایل شدن رنگ نارنجی کرونایی به زرد پس‌از بازنگری مجدد طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها با توجه به لزوم ایجاد تعادل میان محدودیت‌های اعمالی و حوزه‌های پنج‌گانه فعالیت‌ها خوشبختانه طلسم این تعطیلی ها نیز شکسته شد و تالارها با توجه به شرایط خاصی که در ان قرار داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستور العمل های ابلاغ شده می توانند فعالیت خود را از سر گیرند.

وی ادامه داد: با تشخیص وزارت بهداشت تالارهای پذیرایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت ۳۰ درصد ظرفیت در فضای بسته و حداکثر به مدت دو ساعت و برگزاری قسمت عمده پذیرایی مراسم به‌خصوص سرو غذا در محیط باز بلامانع است.

نورانی با بیان اینکه آحاد مردم باید با رعایت پروتکل های ابلاغی به قطع زنجیره کرونا کمک کنند، اضافه کرد: بدون شک در این شرایط کرونا حفظ سلامت مردم بر هر چیز دیگر ارجح‌تر است از این رو انتظار می رود تالارهای فعال در شهرستان لنجان با توجه به ابلاغ از سرگیری فعالیت بر اساس شرایط و ضوابط خاص فعالیت خود را آغاز کنند تا سلامت مردم با چالش مواجه نشود.

وی عنوان کرد: فعالیت تالار‌های پذیرایی از سوی نهاد‌های ناظر از جمله شبکه بهداشت و بازرسی اتحادیه رصد خواهد شد تا از بروز هر نوع سهل انگاری که سبب روند افزایشی کرونا خواهد شد جلوگیری شود.

نورانی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم در اماکن مختلف، خیابان ها و… به هیچ وجه از رعایت پروتکل‌های بهداشتی فاصله نگیرند تا این روند کاهشی آمار همچنان حفظ و بحران کرونا با کمترین خسارت عبور کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7681
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.