• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

ابلاغ پروتکل بهداشتی برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 7963
  • 10 خرداد 1400 - 11:41
ابلاغ پروتکل بهداشتی برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰
پروتکل بهداشتی برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰، با همکاری مشترک وزارت کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شورای نگهبان به منظور حفظ سلامت مردم در کنار انجام وظایف ملی و اجتماع، تهیه و ابلاغ شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، در این ابلاغیه آمده است: راهنما و پروتکل حاضر براساس مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در تاریخ اول خرداد ۱۴۰۰ با همکاری مشترک وزارت کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شورای نگهبان به منظور حفظ سلامت مردم در کنار انجام وظایف ملی و اجتماع تهیه شده است.

بر اساس این ابلاغیه، در همه دستگاه های اجرایی و نظارتی از جمله وزارت کشور (ستاد انتخابات کشور)، شورای نگهبان، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و سایر نهادها و سازمان های مرتبط با برگزاری انتخابات از طریق واحدهای تابعه استانی و شهرستانی و منطقه ای موظف به نظارت هستند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.