• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

واکسیناسیون ۱۴ هزار پستچی از خرداد ماه

  • کد خبر : 8134
  • 11 خرداد 1400 - 6:18
واکسیناسیون ۱۴ هزار پستچی از خرداد ماه
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: ستاد مدیریت کرونا، واکسیناسیون پستچی‌ها در خرداد را تایید کرده؛ اما جزئیات کار هنوز ابلاغ نشده است که در نهایت اولویت‌ واکسیناسیون براساس پروتکل‌های ستاد کرونا تعیین و اجرا خواهد شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، رمضانعلی سبحانی فر اظهار کرد: جزئیات واکسیناسیون پستچی‌ها هنوز ابلاغ نشده اما با توجه به اینکه ۱۴ هزار پرسنل در سراسر کشور پراکنده هستند براساس پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا اولویت بندی واکسیناسیون تعیین و اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در هفته گذشته ستاد مدیریت کرونا واکسیناسیون پستچی‌ها در خردادماه را مورد تأیید قرار داده است.

وی یادآور شد: پستچی‌ها با بسته‌های مردم سروکار دارند و در یک سال اخیر شیوع ویروس کرونا در کشور بیش از ۲ هزار نفر به این بیماری مبتلا شدند و حدود ۱۰ نفر از پرسنل هم جان خود را از دست دادند از این رو برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری مذاکره با ستاد کرونا برای واکسیناسیون را در دستور کار قرار دادیم.

سبحانی فر با اشاره به اینکه خدمات پستی در زمان اجرای قرنطینه و محدودیت‌های کرونایی از اولویت بیشتری نسبت به شرایط عادی برخوردار است، تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تعطیلی برای خدمات پستی وجود نداشته است و به همین دلیل اینکه پستچی‌ها مبتلا به ویروس کرونا شوند یا این ویروس را به مشتریان منتقل کنند، موضوع نگران کننده ای است.

وی افزود: دغدغه جدی ما جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا است و به همین دلیل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت بهداشت مکاتبات و مذاکراتی داشتند تا با واکسیناسیون پستچی‌ها سلامت مردم تضمین شود. درباره روند واکسیناسیون هنوز جزئیات به ما ابلاغ نشده است، اما در نهایت کار واکسیناسیون براساس پروتکل‌های ستاد مدیریت کرونا اولویت بندی و اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.