• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

اثر انگشت در انتخابات برای مبارزه با کرونا حذف شد

  • کد خبر : 8147
  • 11 خرداد 1400 - 21:20
اثر انگشت در انتخابات برای مبارزه با کرونا حذف شد
رئیس ستاد انتخابات استان قم از حذف شرط اثر انگشت در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، بیژن سلیمان پور پس از جلسه ستاد انتخابات استان در بخشداری کهک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه آخرین اقدامات انجام شده برای تمهید مقدمات، تدارک و کسب آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب و شایسته در بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: الحمدلله همه اقدامات طبق برنامه زمان بندی انجام شده است و گزارش کمیته‌های گوناگون حکایت از آن دارد که آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و حضور چشمگیر آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین اضافه کرد: از حیث بهداشتی نیز تدابیری جدی اندیشیده شده تا همه شهروندان عزیز با آسودگی خاطر در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی ادامه داد: به همین منظور تعداد شعب اخذ رأی را در استان افزایش داده‌ایم و البته تمامی شعب نیز قبل از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و آغاز رأی‌گیری، گندزدایی خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات استان در عین حال خاطرنشان کرد: همه افرادی که به عنوان عوامل اجرایی و نظارت در شعب اخذ رأی حضور دارند موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند، ضمن آن که در انتخابات پیشِ رو، حذف اثر انگشت نیز برای جلوگیری از شیوع کرونا به تصویب رسیده است و اجرایی خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد شرایط فراهم شده سبب شود تا مردم با خیال آسوده به پای صندوق‌های رأی بیایند و برای اعتلا و پیشرفت کشور و منطقه خود به کاندیدای اصلح مورد نظرشان رأی دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.