• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

نیازمند مجلس امیدآفرین و در تراز انقلاب اسلامی هستیم

  • کد خبر : 844
  • 22 بهمن 1398 - 11:45
مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت:یکی از اهداف دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی از طریق استفاده از دموکراسی است.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام رحمت الله صادقی مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان
در جمع راهپیمایان زرین شهر اظهار داشت: امروز زمانی است که باید بیاد نسل جوان انقلاب یادآوری کنیم که ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در چه جایگاهی قرار داشت و پس از پیروزی انقلاب و طی دهه های اخیر به چه جایگاهی در جهان دست یافته است.
وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت کشور بسیار محدود بود و اقتداری در جهان نداشت و این مسئله به دلیل حقیر خواندن کشورهای مختلف توسط مستکبران جهان بود و این روند سبب شده بود از ترس استکباری جهان از استعدادهای نهفته کشور پرده برداری نشود.
مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم ولایت پذیر ایران به پیروزی رسید و امروز به ماوایی برای انقلابیون جهان مبدل شده است و همه شاهد قدرت نمایی ایران در منطقه و جهان هستند به گونه ای که معادلات جهانی را دچار تحول کرده است.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای شکست انقلاب تصمیم گرفت حدود ۸۰۰ نفر از انقلابیون ایران اسلامی را اعدام کنند، ادامه داد: ۲۱ بهمن ۱۳۵۷ دستور حکومت نظامی صادر و به اجرا درآمد و زماین که این مسئله به اطلاع بنیانگذار جمهوری اسلامی رسید ایشان با تشکیل جلسه شورای انقلاب فرمودند که مردم در خانه‌های خود نمانند، بیرون بریزند و به حکومت نظامی اهمیت ندهند.
صادقی عنوان کرد: نقل است که مرحوم آقای طالقانی به امام خمینی(ره) فرمودند دژخیمان رژیم بی‌رحم هستند و اگر مردم بیرون بریزند، همچون ۱۷ شهریور همه را قتل عام می‌کنند امام خمینی(ره) در پاسخ ایشان فرمودند چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی اجرایی شد و همه شاهد نتیجه آن بوده و هستیم.
وی خاطرنشان کرد:بعدها امام خمینی(ره) فرمودند که به فکر ما افتاد که مردم از منازل بیرون برزید و نفرمودند به من الهام شده و… و در نهایت نیز شاهد به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بودیم.
مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تهدیدهای متعدد یکی پس از دیگری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به اجرا درآمد اما به پشتوانه ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه با شکست مواجه شدند و در طی چهل سال اخیر پله های ترقی را یکی پس از دیگری سپری کرده و به قله های رفیع در حوزوه های مختلف دست یافتیم که این مسئله در تاریخ ایران بی نظیر است.
وی انقلاب اسلامی را تجلی غدیر خم دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی احیاء کننده نهضت امام حسین(ع) بود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: انقلاب زنده است چون دشمن دارد و هر روزی که دشمنان ایران دشمنیشان بیشتر شود حیات انقلاب اسلامی بیش از پیش نمایان می شود چراکه با پیروزی انقلاب ذائقه مردم را از تنبلی به مجاهدت، از تسلیم و ذلت به مقاومت و از بی بندوباری به عفت و مراقبت و… تغییر داد.
صادقی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یکی قهرمانان نام آور انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از رزمندگان و شاگردان نمونه مکتب انقلاب بوده و با نبود کردن داعش برای انقلاب اسلامی افتخار آفرینی کردند و برای ایران و منطقه امنیت آفرید.
وی با اشاره به وفاداری مردم به انقلاب و ولی فقیه زمان خود، یادآور شد: اگر امروز فردوسی در میان ما بود، دلاورمردی های سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به نظم می کشید و باید توجه داشت شهادت ایشان کارکردهای بسیاری را به همراه داشت و میلیون ها نفر با شهادت این سرباز انقلاب به میدان آمدند و ظلم ستیزی خود را به نمایش گذاشتند که در تاریخ کم سابقه است.
مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان اظهارداشت: نهضت انقلاب اسلامی پیس از نهضت پیامبر اکرم(ص) تنها نهضتی است که مردم با امام زمان خود همراهی کرده اند و بیش از چهل سال است که اسلام در این کشور حکومت می کند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اهداف دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی از طریق استفاده از دموکراسی است چراکه آنان در اجرای توطئه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ترور دانشمندان هسته ای، محاصره اقتصادی، تحریم های ظالمانه، تهاجم فرهنگی و…با شکست مواجه شدند.
صادقی با بیان اینکه دشمن به دنبال سرکارآمدن دولت، مجلس و قوه قضائیه فاسد است تا به اهداف خود دست پیدا کند، افزود: دشمن امروز در تلاش است تا افراد ناکارآمد وارد مجلس شوند افراد سست عنصری که بجای کار برای مردم جلوی اقدامات انقلابی را سد کنند تا اعتماد مردم به قوای سه گانه و مسئولان صلب شود از این رو مجلسی باید سرکار بیاید که در تراز انقلاب اسلامی باشد.
وی تصریح کرد: نماینده ای باید انتخاب شود که بجای سلفی گرفتن با بیگانگان، ترس از دشمنان و… ولایت مدار بوده و ویژگی های حاج قاسم سلیمانی همچون شجاعت، انقلابی بودن، مردم دوستی و… در آنان نمایان باشد تا منویات مقام معظم رهبری در کشور اجرایی شود.
مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان عنوان کرد: امروز شاهد فعالیت قوه قضائیه در تراز انقلاب هستیم و طعم شیرین فعالیت های ان را مردم چشیدند و شاهد افزایش رضایتمندی آنان هستیم از این رو باید مردم طعم مجلس و دولت انقلابی را نیز بچشند تا شاهد افزایش امید آنان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=844

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.