• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

لزوم افزایش تعامل شرکت های هلدینگ صدرتامین با رسانه ها

  • کد خبر : 850
  • 20 بهمن 1398 - 10:58
نشست مدیر روابط عمومی هلدینگ صدرتامین با جمعی از اصحاب رسانه استان اصفهان برگزار شد .

به گزارش نبض وطن،محسن بیدی مدیر روبط عمومی هلدینگ صدرتامین در نشست با اصحاب رسانه استان اصفهان اظهار کرد: هدف از برگزاری اینگونه جلسات افزایی شرکت های صدر تامین در اصفهان واصحاب رسانه در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی دستاوردها و فعالیت ها در حوزه های مختلف این هلدینگ است.
وی افزود : مسئولان شرکت های هلدینگ صدرتامین همواره آماده پاسخگویی به اصحاب رسانه هستند و مسئولان روابط عمومی این شرکت می بایست با افزایش ارتباط و تعامل سازنده با رسانه ها ، زمینه توسعه این فعالیت ها را فراهم سازند .
در ادامه علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز ضمن قدردانی از اصحاب رسانه اصفهان ، ابراز امیدواری نمود که باکمک رسانه ها بیش از گذشته ، فعالیت های این مجتمع عظیم صنعتی در زمینه رونق تولید ، مسئولیت های اجتماعی و… به اطلاع افکار عمومی رسانده شود .
علی راعی مشاور عالی امور مجلس و ارتباطات اجتماعی ذوب آهن نیز به اهمیت فعالیت های رسانه ها در راستای توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت : تعامل صنعت و رسانه در اصفهان از شرایط خوبی برخوردار می باشد و به ویژه امسال این تعامل در راستای رونق تولید ، بروز و نمود قابل توجهی داشته است .

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=850

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.