• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

قلب مرکز خیرساز انتقال خون زرین شهر از تپش افتاده است

  • کد خبر : 854
  • 24 بهمن 1398 - 17:01
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت:انتظار خیران از مسئولان همراهی و هموار کردن مسیر فعالیت آنان است و چنانچه احداث یک پروژه در پیچ و خم‌های اداری قرار گیرد و یا همچون پروژه مرکز انتقال خون تنها پس از چندماه به تعطیلی کشیده شود دلسردی خیر را فراهم می‌کند و یقین بدانیم با چنین اتفاقاتی این قشر تاثیرگذار انگیزه خود را برای طرح‌های بعدی نیز از دست خواهند داد.

به گزارش نبض وطن، سعید نادی زاده در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: خیران نیک اندیش همواره در حوزه های مختلف منشأ ارائه خدمات ارزنده‌ای در کشور بوده اند و شهرستان لنجان نیز از این موهبت برخوردار بوده به گونه ای که این افراد با نیت خیر به بخش‌های مختلف همچون حوزه بهداشت، سلامت، ساخت مدرسه، مسجد و… وارد شده‌اند.
وی خیران سلامت را بازوان توانمند دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و افزود: مرکز انتقال خون زرین شهر از جمله پروژه هایی به شمار می آید که خیری نیک اندیش به احداث آن ورود پیدا کرد تا قدمی موثر در حوزه بهداشت و درمان شهرستان لنجان برداشته شود.
عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: پروژه مرکز انتقال خون زرین‌شهر به دلایل مختلف سال ها ناتمام باقی مانده بود به گونه ای که گلایه مندی بسیاری از شهروندان را نیز به همراه داشت.
وی تعامل با خیّرین سلامت را کلید توسعه زیرساخت‌های بهداشت و سلامت در شهرستان لنجان دانست و ادامه داد: با پیگیری های متعدد و حرکت جهادی آقای مجید زمانی خیر پروژه بخش دیگری از اعتبار مورد نیاز مرکز انتقال خون مهیا شد و این پروژه در بهمن ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید و خون در رگهای این پروژه خیرساز به جریان افتاد.
نادی زاده با بیان اینکه امروز باید با حمایت از خیرین باید تلاش کنیم دلسردی و ناامیدی را در جامعه از بین ببریم،اضافه کرد: براساس توافقات صورت گرفته دو نیروی خدماتی از سوی شهرداری زرین شهر در اختیار این مرکز قرار گرفت تا مرکز انتقال خون بتواند خدمات مورد نیاز را به شهروندان ارائه دهد.
وی با اشاره به اعلام آمادگی پرسنل ذوب اهن، شهرداری ها منطقه و بسیاری از شرکت های اقماری برای اهدا خون، عنوان کرد: متاسفانه پس از گذشت چندماه شاهد تعطیلی مرکز انتقال خون زرین شهر بودیم و این درحالی به وقوع پیوست که این مرکز با استقبال مراجعه کنندگان مواجه بود و در حالی که این مرکز دو روز در هفته به شهروندان ارائه خدمات می کرد شاهد حضور روزانه ۴۰ تا ۴۵ نفر مراجعه کننده به مرکز بودیم و انتظار می رفت فرآورده‌های نوین انتقال خون نیز در آن راه‌اندازی شود..
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه نباید با عملکرد خود باعث دلسردی خیران شویم، خاطرنشان کرد: انتظار خیران از مسئولان همراهی و هموار کردن مسیر فعالیت آنان است و چنانچه احداث یک پروژه در پیچ و خم‌های اداری قرار گیرد و یا همچون پروژه مرکز انتقال خون تنها پس از چندماه به تعطیلی کشیده شود دلسردی خیر را فراهم می‌کند و یقین بدانیم با چنین اتفاقاتی این قشر تاثیرگذار انگیزه خود را برای طرح‌های بعدی نیز از دست خواهند داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=854

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.