• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مشخصات شیائومی POCO F3

  • کد خبر : 8608
  • 22 خرداد 1400 - 12:02
مشخصات شیائومی POCO F3
قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی Xiaomi POCO F3 می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش نبض وطن، گوشی موبایل Xiaomi Poco F3 میان رده جدید شرکت شیائومی است که با چند ویژگی جدید روانه بازار شد. به نظر می‌رسد که شیائومی Poco F3 همه کم‌وکاستی‌های نسل خود را رفع کرده است.

مشخصات Xiaomi POCO F3 5G – شیائومی POCO F3 5G‌

صفحه نمایش و بدنه شیائومی POCO M3

شیائومی POCO F3 به صفحه‌ نمایش با یک پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت مجهز است. صفحه نمایش آن با پوشش گوریلا گلس ۵ محافظت شده که متأسفانه اثرانگشت روی آن باقی می‌ماند. صفحه نمایش POCO‌ F3 دارای نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز است همچنین POCO‌F3 دارای گواهینامه +HDR10 می‌باشد و از WideVine L1 DRM نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند حداکثر کیفیت هر سرویس پخش را در اختیار کاربران بگذارد و سرویس‌های مثل یوتیوب ، پرایم ، نتفلیکس را با کیفیت Full HD HDR ارائه دهد.

دوربین شیائومی POCO F3

شیائومی POCO F3 دارای دوربین سه گانه است که به جای سنسور عمق، یک دوربین ماکرو بهتر با قابلیت فوکوس خودکار دارد همچنین برای دوربین سلفی از یک لنز ۲۰ مگاپیکسل استفاده کرده است. در دوربین اصلی از یک لنز واید ۲۶ میلیمتری با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل استفاده شده است که دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 است.  این لنز دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز می‌باشد که از حالت شب نیز پشتیبانی می‌کند همچنین دارای دوربین فوق عریض می‌باشد که از یک لنز اولتراواید هشت مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد که پوشش ۱۱۹ درجه‌ای را برای کاربران فراهم می‌سازد. دوربین ماکرو استفاده شده در شیائومی POCO F3 از یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد که دارای سنسوری به اندازه ۱.۵ اینچ است.

دوربین اصلی POCO‌ F3 فیلم‌هایی با کیفیت ۴K و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و همینطور فیلمبرداری با کیفیت‌های ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه نیز در دسترس است. دوربین فوق عریض و ماکرو POCO‌ F3 نیز می‌توانند فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه برای کاربران ثبت کند.

مشخصات شیائومی POCO F3+ قیمت

سخت افزار شیائومی POCO F3

از نظر سخت افزاری این گوشی از تراشه‌ اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G استفاده می‌کند که بر اساس معماری ۷ نانومتری ساخته شده است و یک پردازنده‌ هشت هسته‌ای خواهد داشت. این پردازنده از یک هسته‌ Kryo 585 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 585 با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز برخوردار است. POCO F3 از نظر حافظه در دو نسخه ۱۲۸/۶ و ۲۵۶/۸ گیگابایت به بازار عرضه شده هست.

شبکه‌های ارتباطی شیائومی Poco F3

قابلیت اتصال به شبکه‌های GSM / HSPA / LTE / 5G و بلوتوث نسخه ۵.۱، A2DP، LE از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی شیائومی POCO F3 است.

باتری شیائومی Poco F3

شیائومی POCO F3 دارای باتری با ظرفیت چهار هزار و ۵۲۰ میلی‌آمپر است که شارژدهی با سرعت بالایی دارد که می‌تواند در کم‌تر از ۵۲ دقیقه از صفر تا صد شارژ شود. Poco F3 امکان ۲۳ ساعت مکالمه، ۱۶ ساعت گردش در وب و ۱۹ ساعت تماشای ویدئو را برای کاربران فراهم آورده است.

سیستم عامل شیائومی Poco F3

شیائومی Poco F3 به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12 استفاده می‌کند.

مشخصات شیائومی POCO F3+ قیمت

مزایای شیائومی Poco F3

  • شیوه طراحی چشم‌نواز و کیفیت بدنه فوق‌العاده
  • صفحه نمایش AMOLED باکیفیت و مجهز به نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی
  • دوام باتری طولانی‌مدت و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع
  • عملکرد فوق‌العاده و قابلیت اتصال به شبکه ۵G
  • کیفیت مناسب اسپیکرهای استریو
  • کیفیت قابل قبول تصاویر گرفته شده و ویدئوهای ضبط شده در روز
  • بهره‌مندی از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید و رابط کاربری MIUI
  • قیمت رقابتی

معایب شیائومی Poco F3

  • نداشتن تأییدیه رسمی ضد آب و خاک
  • فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، اسلات قرار دادن کارت حافظه میکرو SD و رادیو FM
  • عملکرد معمولی رو به ضعیف لنز اولترا واید حین عکسبرداری و فیلمبرداری

قیمت شیائومی Poco F3

  • با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی Poco F3 با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود ۱۱ میلیون تومان تا ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.
  • با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی Poco F3 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

آیا شیائومی Poco F3 بخریم؟

شیائومی Poco F3 در اکثر زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد اما موارد زیادی را باید پیش از اقدام به خرید این محصول در نظر گرفت. با قیمت شروع کنید، سپس ببینید آیا با در دست گرفتن آن مشکلی دارید یا خیر؟ بررسی کنید آیا اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری آنچه می‌خواهید هست یا خیر؟

شیائومی Poco F3 یک گوشی هوشمند عالی است که عملکردی بی نظیر دارد و با قیمت مناسبی به بازار ارائه شد. این گوشی با طراحی خوب و با کیفیت، صفحه نمایش عالی HRR AMOLED، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام، بلندگوهای استریو، باتری با خدمت دهی قابل اعتماد و شارژ بسیار سریع می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8608

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.