• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۱۸۳ هزار و ۱۸۱ لنجانی واجد شرایط رأی دادن هستند/ وجود ۴ هزار و ۴۲۲ رای اولی در لنجان

  • کد خبر : 8799
  • 27 خرداد 1400 - 8:50
۱۸۳ هزار و ۱۸۱  لنجانی واجد شرایط رأی دادن هستند/ وجود ۴ هزار و ۴۲۲ رای اولی در لنجان
فرماندار شهرستان لنجان گفت: از 183 هزار و 181 نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان لنجان بالغ بر 4 هزار و 422 نفر رای اولی هستند.

خدامراد صالحی در گفتوگو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: روز جمعه ۲۸ خرداد ماه دو انتخابات مهم ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به صورت همزمان با سراسر کشور در شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: با تمهیدات اتخاذ شده در ستاد هماهنگی امور اجرایی انتخابات شهرستان لنجان برای فعالیت ۱۷۰ شعب اخذ رای ۲ هزار و ۹۰۰ نفر عوامل اجرایی برای مباحث نظارت، بازرسی، پشتیبانی و انتظامی در روز انتخابات با ستاد انتخابات شهرستان همکاری خواهند کرد.
فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم مانند تهیه ماسک، مایع ضدعفونی‌کننده دست و سطوح، آماده‌سازی محیط شعب و رعایت فاصله اجتماعی بین عوامل اجرایی و رای دهندگان در تمامی شعب شهرستان سامان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: با آغاز تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شروع تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا خوشبختانه فضای رقابتی خوبی را در شهرستان لنجان شاهد هستیم و قطعا انتخاباتی پرشور، با مشارکت حداکثری مردم برگزار خواهد شد.
صالحی با اشاره به آمار کل واجدین شرایط شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان لنجان گفت: سن قانونی برای رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون ۱۸ سال تمام است، و بر اساس آمار به دست آمده ۱۸۳ هزار و ۱۸۱ نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان لنجان هستند.
وی خاطرنشان کرد: از ۱۸۳ هزار و ۱۸۱ نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان لنجان بالغ بر ۴ هزار و ۴۲۲ نفر رای اولی هستند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8799
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.