• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

مشارکت گسترده در انتخابات، معادلات دشمنان را برهم‌ می‌زند

  • کد خبر : 8830
  • 27 خرداد 1400 - 18:30
مشارکت گسترده در انتخابات، معادلات دشمنان را برهم‌ می‌زند

به گزارش نبض وطن، اتحادیه صنف تولیدکنندگان مصنوعات فلزی شهرستان لنجان با صدور پیامی مردم شهرستان لنجان را به حضور در انتخابات دعوت کردند. در این پیام آمده است: لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات به‌ عنوان اولویت نخست‌ در انتخابات پیش ‌رو مورد تاکید و با رعایت کامل و بدون تبعیض به نقش اثرگذار مشارکت […]

به گزارش نبض وطن، اتحادیه صنف تولیدکنندگان مصنوعات فلزی شهرستان لنجان با صدور پیامی مردم شهرستان لنجان را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات به‌ عنوان اولویت نخست‌ در انتخابات پیش ‌رو مورد تاکید و با رعایت کامل و بدون تبعیض به نقش اثرگذار مشارکت شهروندان در تعیین آینده کشور که گزینه ای را بیابند ، که بیانگر خواست ها و نظرات آنها باشد.

در مشارکت گسترده اعضا ، از همه  کنشگران اجتماعی و شخصیت های اثرگذار در انتخاباتی قانونمند و امید بخش به کار گرفته و با تمام توان، در اجرای تشویق و راهنمایی افراد ، دعوت می گردد که نقش سازنده خود را در شکل گیری جلوه ای شکوهمند ، ایفاء نمایند.

مشارکت گسترده در انتخابات، معادلات دشمنان را برهم‌ می‌زند از این رو همه ما وظیفه داریم که نگهبان حق انتخاب آزادانه و آگاهانه باشیم و با کمک به مشارکت گسترده در انتخابات، اقتدار منتخب ملت را در اعمال آرا و اراده‌ شهروندان برای حل مسائل کشور تقویت کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.