• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اصناف در طول ادوار مختلف رویدادهای سیاسی کشور هم صدای نظام بوده است

  • کد خبر : 8842
  • 27 خرداد 1400 - 23:42
اصناف در طول ادوار مختلف رویدادهای سیاسی کشور هم صدای نظام بوده است
انقلاب اسلامی ایران همواره از همان ابتدای نهضت اسلامی، مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل نموده و سکان هدایت کشور را به دست نمایندگان ملت سپرده است

به گزارش نبض وطن، رئیس اتحادیه صنف خواروبار و لبنیات شهرستان لنجان با صدور پیامی مردم شهرستان لنجان را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمد است؛

«انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم»

خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد. (سوره الرعد آیه ۱۱)

انقلاب اسلامی ایران همواره از همان ابتدای نهضت اسلامی، مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل نموده و سکان هدایت کشور را به دست نمایندگان ملت سپرده است؛ به رای گذاری پذیرش یا عدم پذیرش جمهوری اسلامی ایران در روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب از جمله موارد نادر در جهان بود که نشان داد انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد نظامی دینی و مردم سالار است که در آن مردم بر اساس شرع مقدس اسلام مسیر حرکت کشور را انتخاب می‌کنند.

اعضای صنف خواروبار و لبنیات شهرستان لنجان بعنوان بازوی انقلاب ، بر خود می بالد که در طول ادوار مختلف مجلس و رویدادهای سیاسی کشور همواره حضور داشته و هم صدای نظام بوده است.

در همین راستا اتحادیه خواربار و لبنیات شهرستان لنجان از همه همشهریان بالاخص اعضای اتحادیه خواروبار و لبنیات و همچنین کلیه اصناف دعوت میکند بار دیگر دست در دست یکدیگر با حضور خود پای صندوق های رای اتحاد و همدلی خود را به نمایش بگذارند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.