• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انتخابات، مظهر اراده ملی و جلوه حضور و مشارکت مردمی است

  • کد خبر : 8847
  • 28 خرداد 1400 - 0:45
انتخابات، مظهر اراده ملی و جلوه حضور و مشارکت مردمی است
نتخابات به عنوان مظهر اراده ملی یکی از عرصه‌هایی است که ملت شریف ایران طی ۴۳ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه خود همواره ابهت، عظمت، عزت و اقتدار میهن عزیزمان ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

به گزارش نبض وطن، اتحادیه صنف لوازم خانگی شهرستان لنجان با صدور پیامی مردم شهرستان لنجان را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمد است؛

انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی یکی از عرصه‌هایی است که ملت شریف ایران طی ۴۳ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه خود همواره ابهت، عظمت، عزت و اقتدار میهن عزیزمان ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

 بدین وسیله ما اتحادیه اصناف لوازم خانگی شهرستان لنجان از همشهریان وکسبه محترم شریف واصناف لوازم خانگی خود دعوت می‌نماییم بی‌تردید با حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال آگاهانه در پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ حماسه شگفتی‌ساز دیگری را در تاریخ بزرگ ایران عزیز خلق کرده و بار دیگر به دشمنان و بدخواهان ملت ایران و استقلال آن ثابت نماید که وحدت ملی بالاترین ارزش‌ها است، بدین سان ملت بزرگ ایران می‌توانند با ارتقاء قدرت ملی خود نویدبخش تشکیل دولت معظم، مقتدر و درخور شأن شایستگی خویش باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.