• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اصناف، نقشی بالنده و مؤثری در اقتصاد ایران ایفا می کنند

  • کد خبر : 9256
  • 01 تیر 1400 - 13:18
اصناف، نقشی بالنده و مؤثری در اقتصاد ایران ایفا می کنند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: نقش آفرینی مؤثر جامعه بزرگ اصناف در سالهای اخیر و با شیوع ویروس منحوس کرونا، کماکان تداوم داشت و به گونه ای عمل کردند که به ثبات و آرامش اقتصادی کشور یاری رسانند.

به گزارش نبض وطن، محمد جواد نورانی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
الکاسب حبیب‌الله
از آغاز روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون،اصناف و بازاریان در تمام مراحل و مقاطعی که کشور به حمایت و همکاری این قشر تاثیرگذار نیاز داشته است، آنان از تلاش و همراهی صمیمانه با مردم و مسئولان کوتاهی نکرده و فعالانه و‌ مشتاقانه دولت و ملت را یاری داده اند.
نقش آفرینی مؤثر جامعه بزرگ اصناف در سالهای اخیر و با شیوع ویروس منحوس کرونا، کماکان تداوم داشت و به گونه ای عمل کردند که به ثبات و آرامش اقتصادی کشور یاری رسانند.
قشر زحمتکش و خدوم اصناف شهرستان لنجان با برخورداری از روحیه جهادی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی، تاکنون توانسته اند کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته و با مولفه‌های ارزشمندی همچون امانت، انصاف و عدالت را به منصه ظهور برسانند، از این رو به بمناسبت اول تیرماه، فرصت را غنیمت شمرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، این روز عزیز را به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای بزرگ موفقیت آنان را مسئلت دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=9256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.