• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

مهم‌ترین اقدام رییس‌جمهوری منتخب تشکیل دولت‌کارآمد و شایسته‌سالاری است

  • کد خبر : 9566
  • 06 تیر 1400 - 10:45
مهم‌ترین اقدام رییس‌جمهوری منتخب تشکیل دولت‌کارآمد و شایسته‌سالاری است
نایب رییس اول جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، مهم‌ترین و راهبردی‌ترین اقدام رییس‌جمهوری منتخب را تشکیل دولت کارآمد با به کارگیری مدیران واجد کارنامه درخشان و برنامه کاربردی در راستای حاکمیت شایسته سالاری عنوان کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، ابوالقاسم رئوفیان مهم‌ترین و راهبردی‌ترین اقدام سید ابراهیم رییسی را تشکیل دولت کارآمد با به کارگیری مدیران واجد کارنامه درخشان و برنامه کاربردی در راستای حاکمیت شایسته سالاری عنوان کرد و گفت: بی شک رییسی در صورت تحقق این «سوپراولویت» می‌تواند مسیر را برای دستیابی به اهداف تبیینی و تحقق شعارها و وعده‌های انتخاباتی خود هموار کند.  

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین عنوان کرد: دعوت رییسی از نیروهای باسواد و عملیاتی که از توانایی برخوردار و به بلوغ اجرایی رسیده باشند می‌تواند موجب شود رییس‌جمهوری منتخب با اطمینان‌ و آرامش خاطر امانت سنگین اجرا و مسوولیت اداره سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور را به آنها بسپارد.

رئوفیان ادامه داد: به جرات می‌توان‌ گفت‌ که رییس جمهوری منتخب با تحقق این اقدام کاملا درست و راهبردی، می‌تواند اولویت‌دارترین، دشوارترین، و مهم‌ترین وظیفه و رسالت خطیر خود در انتخاب درست و معرفی وزراء به مجلس و گرفتن رای اعتماد برای تشکیل دولت سیزدهم را به سرانجام برساند.

وی از دهها حزب و گروه سیاسی فعال حامی رییسی همچون شورای وحدت، شورای ائتلاف،  پایداری، همچنین از نامزدهای که به نفع رییسی انصراف دادند خواست تا با اصرار بر سهم‌خواهی عرصه انتخاب را بر رییس جمهوری تنگ نکنند و اجازه دهند او به وظیفه خود عمل کند.

رئوفیان یادآور شد: مردم انتظار دارند رییس جمهوری منتخب نیز برابر سهم خواهی‌ها و فشارهای احتمالی تسلیم نشود و جز در عمل به فرموده قرآن کریم، «ان الله یامرکم ان توءدالا مانات الی اهلها»  در واگذاری مسوولیتها جز به اهلش فکر نکند.

این فعال اصولگرا درباره رویکرد دولت رییسی درباره برجام، گفت: تاکنون نشنیده‌ام که رییسی بخواهد با برجام یا با ادامه مذاکرات مخالفت کند. درعمل هم به نظر می آید او برای ادامه روند مذاکرات تا به حصول نتیجه مطلوب برنامه دارد. سید عباس عراقچی در صحبت‌های اخیر به رییس جمهوری مستقر و منتخب گزارش‌هایی را ارائه و توصیه‌هایی را دریافت کرد تا در دور بعدی مذاکرات آنها را مورد توجه قرا دهد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=9566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.