• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رونالدو همیشه غذای یکسانی می‌خورد

  • کد خبر : 9600
  • 06 تیر 1400 - 11:24
رونالدو همیشه غذای یکسانی می‌خورد
یکی از هم تیمی‌های جوان رونالدو در رابطه با رژیم غذایی این بازیکن صحبت کرده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از مارکا، یکی از بازیکنان جوانی که سابقاً با رونالدو تمرین کرده راز غذایی این بازیکن را فاش کرده و توضیح داده است که چگونه این ستاره پرتغالی همواره از لحاظ بدنی و فیزیکی در اوج قرار دارد.

وی گفته است: رونالدو همیشه غذای یکسانی می‌خورد و اینطور نیست که وعده‌های غذایی کاملاً متفاوتی داشته باشد. من همیشه شاهد بوده‌ام که رونالدو مقداری برنج را به همراه مرغ و بروکلی می‌خورد البته باید گفت که او هیچ وقت حتی یک ذره هم نوشابه نمی‌نوشد و همواره آب مصرف می‌کند.

صحبت در رابطه با مایعاتی که رونالدو در برنامه غذایی خود گنجانده با رفتار بحث برانگیز چند روز پیش او نیز هماهنگ است. کاپیتان تیم ملی پرتغال در کنفرانس مطبوعاتی مسابقات یورو در اقدامی عجیب بطری‌های کوکاکولا که به عنوان اسپانسر رقابت‌ها روی میز قرار داشت را برداشت و به همه توصیه کرد که به جای مصرف نوشابه، آب بنوشند.

این که رونالدو به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال چه رژیم غذایی را برای خود انتخاب کرده است می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد. تست‌های پزشکی و آمادگی جسمانی که سابقاً روی او انجام شده نشان داده است که کریستیانو بدنی به جوانی یک فرد ۲۰ ساله دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=9600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.