• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حمایت صنف کشاورزان لنجان از یک کاندیدای انتخاباتی تکذیب شد

  • کد خبر : 963
  • 01 اسفند 1398 - 19:20
حمایت صنف کشاورزان لنجان از یک کاندیدای انتخاباتی تکذیب شد
نائب رئیس صنف کشاورزان شهرستان لنجان گفت:صنف کشاورزان شهرستان لنجان، ضمن دعوت از آحاد مردم فهیم شهرستان لنجان برای حضور پرشور، حماسی و عاقلانه در انتخابات پیشِ‌رو، در خصوص هیچ یک از کاندیداهای محترم انتخاباتی اظهار نظری نداشته و ندارند.

به گزارش نبض وطن، میلاد موذنی نائب رئیس صنف کشاورزان شهرستان لنجان اظهار کرد: ایجاد انگیزه برای حضور پرشورتر مردم در پای صندوق های رای می تواند آغازی برای مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب باشد.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود تاکید داشته اند که انتخابات هرچه پُرشورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت، افزود: آنچه از مردم فهیم شهرستان لنجان انتظار می رود حضور همه جانبه و پرشور انان در انتخابات مجلس شورای اسلامی است چرا که به سرنوشت تک تک ما مربوط بوده و از طرفی یک وظیفه شرعی و قانونی محسوب می شود.
نائب رئیس صنف کشاورزان شهرستان لنجان، نظام صنفی کشاورزان را نهاد اجتماعی و غیر سیاسی دانست و تصریح کرد: اخیراً بعضی از گروه‌ها در فضای مجازی مطالبی را در حمایت از افراد نسبت به صنف کشاورزان شهرستان لنجان منتشر کرده‌اند که باعث نگرانی های برخی شهروندان خصوصا کشاورزان عزیز این شهرستان شده از این رو باید گفت صنف کشاورزان شهرستان لنجان، ضمن دعوت از آحاد مردم فهیم شهرستان لنجان برای حضور پرشور، حماسی و عاقلانه در انتخابات پیشِ‌رو، در خصوص هیچ یک از کاندیداهای محترم انتخاباتی اظهار نظری نداشته و ندارند.
وی عنوان کرد: آنچه مهم است آن بوده که مردم با بصیرت خود و با تحقیق و شناختی که از نامزدهای انتخاباتی کسب کرده اند، خود یک نفر را به‌عنوان وکیل انتخاب کرده که دارای تعهد و تدین انقلابی خدمت‌گزار مردم باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.