• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تشدید اقدامات سپاه در قالب طرح شهید “سلیمانی”

  • کد خبر : 9653
  • 09 تیر 1400 - 9:20
تشدید اقدامات سپاه در قالب طرح شهید “سلیمانی”
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات مجموعه سپاه و بسیج در قالب طرح شهید "سلیمانی" به جهت حجم گسترده مبتلایان به ویروس کرونا در استان تشدید شده و آمادگی دنبال کردن این اقدامات در ۲ حوزه واکسیناسیون مردم، کمک به درمان و پیشگیری وجود دارد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، سردار احمد شفاهی اظهارداشت: افتخار مجموعه سپاه و بسیج این است که از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا به سیستان و بلوچستان این مجموعه با همه ظرفیت در کنار مدافعان سلامت بوده و خوشبختانه این موضوع تا کنون استمرار پیدا کرده است.

وی افزود: سپاه اقدامات بسیار گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف به منظور رفع معضلات ویروس کرونا دنبال و به جهت اینکه این اتفاقات و اقدامات هدفمندتر پیش رود  از آذر پارسال در قالب طرح شهید”سلیمانی” و  در حوزه‌های مراقبتی،  نظارتی و حمایتی  پیوسته کمک حال دوستانمان در حوزه  عرصه سلامت بوده‌ است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۲۷ مرکز در سطح استان برای واکسینه کردن مردم در حال آماده‌سازی است بیان کرد: این سالن‌ها کاملا استاندار و از امکانات خوبی برخوردار بوده همچنین کارکنان لازم برای اجرای این واکسیناسیون در حال آموزش است.

وی تصریح کرد:روزهایی که متولیان دانشگاه‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر برای اجرای واکسیناسیون مردم در سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی کردند این مراکز آماده خواهند شد و برای واکسینه کردن مردم متناسب با هدف ‌گذاری که این متولیان سلامت دارند اقدام خواهد شد.

سردار شفاهی اظهارداشت: در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان  همچون گذشته بسیجیان در قالب  فیلم‌های نظارتی، مراقبتی، حمایتی و کنترل‌کننده در  سراسر استان در خدمت مردم بوده تا  از پیک سوم این ویروس هم به لطف خداوند  با کمترین تلفات خارج شویم.

به گزارش ایرنا طرح تکمیلی مقابله با بیماری ویروس کرونا با عنوان «طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت سازمان بسیج مستضعفان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیستم آبان پارسال در سراسر کشور آغاز شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=9653

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.