• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اسماعیلی: مردمی بودن و کارآمدی باید از شاخصه‌های اصلی دولت بعد باشد

  • کد خبر : 9669
  • 09 تیر 1400 - 10:45
اسماعیلی: مردمی بودن و کارآمدی باید از شاخصه‌های اصلی دولت بعد باشد
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کارآمدی و مردمی بودن باید جزو شاخصه‌های اصلی دولت بعد باشد و مسائل اقتصادی و تولید باید جزو اولویت‌های دولت سیزدهم قرار گیرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، ولی اسماعیلی اظهار کرد: به غیر از گرانی‌ها و شرایط معیشتی که مردم از آن رنج می‌برند، واقعیت امر این است که مسئولین بین مردم نیستند.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند یکی از شاخصه‌های بارز آقای رئیسی مردمی بودن وی است و لازم است مدیران بعد از آقای رئیسی در قوه قضائیه این شیوه را ادامه دهند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مردمی بودن مسئولان و مدیران به این معنی نیست که حضور آنها در بین مردم نمایشی و برای سلفی گرفتن باشد و باید برای آشنایی با مشکلات مردم سفرهای استانی به شیوه کاربردی آن در دستورکار دولت بعد قرار گیرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی بر روی تصمیماتی می‌خواهد گرفته شود بسیار تأثیرگذار است، واقعیت این است که گزارشات کتبی نمی‌تواند انعکاس‌دهنده واقعیات کشور باشد، بلکه مسئولان باید در مناطق مختلف حضور پیدا کنند.

وی افزود: علاوه بر اینکه مدیران دولت بعد باید مدیرانی مردمی و حاضر در میدان باشند، زندگی آنها نیز باید در سطح متوسط جامعه باشد و باید زندگی‌شان از هر گونه رفاه زدگی و اشرافیت به دور باشد؛ چراکه اشرافی‌گری و رفاه‌زدگی سم مهلکی برای کشور است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مردمی بودن و مرد عرصه و میدان بودن مدیران و زندگی متوسط آنان باعث بازگرداندن اعتماد مردم می‌شود که این مسأله موضوع بسیار مهمی است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی کارآمدی مدیران است، اگر مدیری مردمی باشد اما کارآمد نباشد و تخصص نداشته باشد، قطعا در روند کار خلل ایجاد می‌شود و لذا در کنار مردمی بودن و زندگی اشرافی نداشتن موضوع کارآمدی و تخصصی مدیران نیز امر بسیار مهمی است.

وی افزود: موضوع اقتصاد و تولید از موضوعات مهمی است که باید در دستورکار دولت بعد قرار گیرد و ما نیز در مجلس کمک‌کار دولت در بحث تامین اعتبار و اصلاح قوانین برای رفع خلاء‌ها و ابهامات قانونی خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=9669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.