• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

فرهنگ: انتخاب با بصیرت نیاز امروز و فردای جامعه است

  • کد خبر : 972
  • 02 اسفند 1398 - 10:37
امام جمعه باغبادران گفت: سرنوشت کشور در نظام جمهوری اسلامی ایران به دست خود مردم، با انتخاب فرد اصلح و با توجه به ملاک‌های بیان شده از طرف مقام عظمای ولایت رقم می‌خورد.

سرنوشت کشور به دست خود مردم و با انتخاب فرد اصلح رقم می خورد
به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ اظهار کرد: سرنوشت کشور در نظام جمهوری اسلامی ایران به دست خود مردم با انتخاب فرد اصلح و با توجه به ملاک های بیان شده از طرف مقام عظمای ولایت رقم خورده است.
وی افزود: مقام معظم رهبری ملاکهای انتخاب افراد اصلح را در سال های متمادی و در انتخابات مختلف ذکر فرموده اند از این رو مردم با توجه کامل به بیانات معظم له می توانند انتخابی اگاهانه داشته باشند.
امام جمعه باغبادران تصریح کرد: تقویت جبهه انقلاب و روحیه انقلابی گری در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو انتظار می رود مردم برای انتخاب نماینده ای اصلح به دقت مسائل را رصد کرده و اگر در تبلیغات نمایندگان هزینه های سرم آور را مشاهده کرده اند بدانند یکی از ملاکهای مهم مسئول انقلابی ساده زیستی است.
وی ادامه داد: متاسفانه همچنان برخی افراد تعصب قومیت گرایی و گرایش به سلیقه های فردی و شغلی را سرلوحه کار خود قرار می دهند از این رو از یک نماینده خاص حمایت می کنند که این مهم با ملاکهای اصلح و انتخاب اگاهانه منافات دارد.
فرهنگ اضافه کرد: انتخاب با بصیرت و اگاهانه نیاز امروز و فردای جامعه است اما اگر به هر دلیلی انچه عده ای از جامعه نخواستند از صندوق بیرون امد این مسئله نباید باعث اختلاف افکنی وتفرقه شود از این رو باید مواظب باشیم بر طبل تفرقه نکوبیم تا فرصت را از دشمنان و معاندین انقلاب بگیریم.
وی عنوان کرد: منتخب مردم شهرستان لنجان باید به این نکته توجه داشته باشد انتخاب وی با آراء حداکثری مردم و از صندوق رای بیرون امده ولی نماینده همه مردم است و اینکه متاسفانه برخی نماینده ها بعد از انتخاب فراموش می کنند که نماینده همه مردم هستند خیانت به مردم است.
امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: اینکه گروهی و قشری بخواهند نماینده ای را که انتخاب شده به نفع خود مصادره کند نیز بازی سیاسی است که انگلیس برای کشور تدارک دیده است برهمین اساس نمایندگان منتخب حق ندارند خود را وام دار و زبان گروه و حزبی خاص بدانند بلکه وام دار و نماینده مستضعفین باشند و در برابر تبعیض ها و وکیل الدوله بودن ها ایستادگی کنند.
وی افزود: امروز فضای اقتصادی کشور مناسب نیست به گونه ای که اشرافی گری در برخی از مدیران باعث رنجش مردم شده است از اینرو نمایندگان منتخب باید در برابر اینگونه مسائل ایستاده تا رضایت مردم حاصل شود.
فرهنگ تصریح کرد: مشکل امروز کشور مدیریت اشتباهی است که برخی مواقع در بدنه اجرایی و قانون گذاری دیده می شود از این رو انتخاب صحیح و نماینده ای مومن، شجاع، عدالت محور، ساده زیست، انقلابی، با نشاط، داری ایده و اگاه به مسائل قانون گذاری نظارت و روند مدیریت می تواند به حل مشکلات کمک شایانی داشته باشد.
وی متذکر شد: از همه مردم شهرستان لنجان دعوت می شود برای شرکت حداکثری در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر و با انتخاب اصلح برگ زرین دیگری بر موفقیت های انقلاب در گام دوم انقلاب رقم زده و شاهد قطع شدن دست غرب گرایان در کشور باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=972

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.