• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شناسایی ۱۳ هزار و ۸۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور

  • کد خبر : 9946
  • 11 تیر 1400 - 16:40
شناسایی ۱۳ هزار و ۸۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۲۷ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۸۴ هزار و ۵۱۶ نفر رسید.

به گزارش نبض وطن، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (یازدهم تیر ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۸۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۶۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۹۶ نفر رسید.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون ۲ میلیون ۹۰۲ هزار و ۱۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. سه هزار و ۱۹۶  نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و ۲۳ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۴۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و ۴۴۷ هزار و ۲۸ نفر دوز اول واکسن کرونا و یک میلیون ۷۵۴ هزار و ۵۴۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند. مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۵۷۳ دوز رسید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=9946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.