• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پروژه‌های عمرانی شهرداری روی ریل پیشرفت/بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال پروژه در زرین شهر افتتاح خواهد شد

  • کد خبر : 12060
  • 31 تیر 1400 - 8:11
پروژه‌های عمرانی شهرداری روی ریل پیشرفت/بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال پروژه در زرین شهر افتتاح خواهد شد
شهردار زرین شهر گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در روزهای آینده تعدادی از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری زرین شهر در راستای راهبردهای محله محور مدیریت شهری در دوره پنجم با اعتباری بیش از 300 میلیارد ریال به بهره برداری به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری زرین شهر در جمع خبرنگاران، روند اجرای پروژه های شهرداری را مناسب دانست و اظهار کرد: در خردادماه ۱۳۹۹ با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری زرین شهر به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بودیم.

شهردار زرین شهر افزود: در آن زمان به شهروندان خطه طلایی ایران قول دادیم تا پایان دوره مسئولیت این دوره مدیریت شهری بخش دیگری از پروژه ای عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری که جزء پرژه های باقیمانده و نیمه تمام است را به بهره برداری رسانده و تقدیم آنان کنیم.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در روزهای آینده تعدادی از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری زرین شهر در راستای راهبردهای محله محور مدیریت شهری در دوره پنجم با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری به بهره برداری خواهند رسید.

وی افتتاح طرح تکمیل رینگ معابر شرق زرین شهر با اعتباری بالغ بر ۱۷۷ میلیارد ریال را یکی از پروژه های شاخص قابل افتتاح دانست و ادامه داد: این پروژه با هدف روان‌سازی ترافیک، دسترسی ایمن و آسان شهروندان و کاهش ‌زمان تأخیر سفرهای درون شهری به مرحله اجرا رسیده و شامل احداث خیابان شهید ابوالحسنی به طول ۵۰۰ متر، احداث دومیدان شهید حاج رحیمی و حکیم فخرالاطباء ریزی با قطرهای ۳۵ و ۲۴ متر و احداث پل و تقاطع غیرهمسطح به طول ۲۵ متر و عرض ۸ متر جهت حفظ ارتباطات بین محله ای است.

محمدی اضافه کرد: امروزه مدیران شهری در راستای ایجاد محورهای گردشگری در مسیر حفاظت از بناهای تاریخی و برج های کبوتر گام برمی دارند تا شهروندان و گردشگران از جذابیت های این محورها بهره مند شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به تخریب تنها برج کبوترخانه زرین شهر، و مطالبه گسترده شهروندان برای حفظ این بنای تاریخی شهرداری به سمت مرمت کبوترخانه باغ برجی ریز با اعتباری بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گام برداشت.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: مساحت این برج ۵۰ مترمربع ، ارتفاع آن ۱۰ متر و با قطر داخلی ۶/۵ متر بود که خوشبختانه براساس برنامه زمانبندی مرمت و آماده بهره برداری شد.

وی افزود: ترمیم، اصلاح و بهسازی آسفالت معابر بلوارهای جانبازان، علامه طباطبایی و معراج با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال یکی دیگر از پروژه های قابل بهره برداری شهرداری زرین شهر به شمار می آید که با اجرای آن به یکی دیگر از مطالبه شهروندان خطه طلایی ایران جامه عمل پوشانده شد.

محمدی یادآور شد:شهرداری زرین شهر در دوره پنجم مدیریت شهری نگاه ویژه ای به افزایش نشاط شهروندان و همچنین توزیع عادلانه خدمات در محلات مختلف شهر داشت و این نگاه سبب شد به سمت اجرا و تکمیل زیر ساخت های لازم برای احداث پارک محله ای در محله قلعه قاسم گام برداریم.

وی افزود: بوستان خاتون محله قلعه قاسم به مساحت چهار هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید تا ساکنین این محله خصوصا کودکان و نسل جوان بتوانند از این مجموعه بهره مند شوند.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: لکه گیری و ترمیم ترانشه آسفالت معابر زرین شهر با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال، نصب دوربین های پایش تصویری و ثبت تخلفات رانندگی با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال، اجرای کف فرش و جدول گذاری معابر با اعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، عکسبرداری هوایی و تهیه نقشه های GIS با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و راه اندازی سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری با به روز ترین امکانات با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است با حضور مسئولان به بهره برداری خواهند رسید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=12060
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.