• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر خبر داد :

تجهیز چراغ های راهنمایی زرین شهر به سیستم برق اضطراری

  • کد خبر : 12756
  • 13 مرداد 1400 - 5:53
تجهیز چراغ های راهنمایی زرین شهر به سیستم برق اضطراری
شهردار زرین شهر گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تجهیز کلیه چراغ های راهنمایی در چهارراه های شهر به سیستم ups و برق اضطراری اجرا شده است.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی با اشاره به اهمیت رفع معضلات و گره های ترافیکی در نقاط پر تردد شهر اظهار کرد: یکی از چالش های مهم در به وجود آمدن گره های ترافیکی در زمان قطعی برق، خاموشی چراغ های راهنمایی چهار راه های شهر به شمار می آید که این مسئله، اختلال در عبور و مرور آسان و ایمن وسایل نقلیه و همچنین عدم ایمنی تردد عابران پیاده را به همراه دارد.
شهردار زرین شهر با اشاره به مشکلات تامین برق در ماه های گذشته در شهرهای ایران، افزود: فصل تابستان و گرمای هوا سبب قطعی های مکرر برق در ساعت های مختلف شبانه روز شده و با توجه به اینکه کلیه چراغ های راهنمایی به برق شهر متصل هستند، پیش بینی راهکارهای لازم برای جلوگیری از خاموشی این چراغ ها در زمان قطعی برق مورد توجه شهرداری زرین شهر قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت بالای عملکرد صحیح چراغ های راهنمایی در ایجاد انضباط ترافیکی شهر گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تجهیز کلیه چراغ های راهنمایی در چهارراه های شهر به سیستم ups و برق اضطراری اجرا شده است.
محمدی نصب سیستم برق اضطراری در تقاطع ها را اقدامی مهم در مدیریت ترافیک شهری دانست و عنوان کرد: در این سیستم با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده در زمان قطع برق تأمین شده و از خاموشی چراغ های راهنمایی جلوگیری خواهد شد که این مسئله عامل مهمی در جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی درچهارراه ها به شمار می آید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=12756
  • نویسنده : حمیدرضا سعیدی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.