• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

توانمندسازی؛ تحوّلی شگرف به نفع نیازمندان/مدیریت با نشاط در گرو اعتماد به جوانان

  • کد خبر : 1318
  • 21 اسفند 1398 - 7:45
توانمندسازی؛ تحوّلی شگرف به نفع نیازمندان/مدیریت با نشاط در گرو اعتماد به جوانان
یک فعال اجتماعی گفت: فعالیت انجمن های خیریه تنها نباید معطوف به کمک های اقتصادی به محرومان و مستضعفان بلکه باید درعرصه‌های مختلف همچون توانمندسازی خانواده های نیازمند گام برداشت.

به گزارش نبض وطن، میلاد موذنی در نشست هیئت مدیره انجمن خیریه سید الساجدین با جمعی از خیرین شهرستان لنجان اظهار کرد: فعالیت انجمن های خیریه تنها نباید معطوف به کمک های اقتصادی به محرومان و مستضعفان بلکه باید درعرصه‌های مختلف همچون توانمندسازی خانواده های نیازمند گام برداشت و رویکردهای گوناگون چون ارائه مشاوره‌ و… را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: در حوزه کاهش فقر، باید شرایط مشارکت فعالانه خیرین و همچنین محرومین را در فرآیند توانمندسازی این قشر آسیب پذیر را فراهم کرد، تا علاوه بر کمک‌رسانی‌ به‌گونه‌ای عمل شود که در نهایت به خروج افراد دارای توانایی کار از پوشش خدمات حمایتی منجر شود.

این فعال اجتماعی مدیریت با نشاط را در گرو اعتماد به جوانان دانست و تصریح کرد: اعتماد به جوانان در سال های هشت سال دفاع مقدس و همچنی چه در سایر عرصه ها نشان داد می توان با تکیه بر دانش فرزندان ایران زمین نتایج درخشانی را به دست آورد و مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش آفرینی جوانان در عرصه های گوناگون تاکید دارند از ایین رو انتظار می رود در مباحث خیریه نیز به ایده ها وتوانمندی جوانان اعتماد شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی در بحران مختلف همچون سیل، زلزله و… به شکلی جهادی لبیک گوی مقام معظم رهبری بوده اند و هیچگاه هم نوعان خود را در سختترین شرایط تنها نگذاشتند و مشتاقانه در عرصه حمایت از آسیب دیدگان ورود کردند از این رو می توان این قشر تاثیرگذار را پرچمداران خدمت رسانی به نیازمندان دانست و چنانچه در خیریه ها نیز به توانمندی جوانان اعتماد شود این اعتماد قطعا ثمرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.