• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جهانپور: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران از ۲۰ هزار نفر فراتر رفت

  • کد خبر : 1453
  • 02 فروردین 1399 - 13:39
جهانپور: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران از ۲۰ هزار نفر فراتر رفت
سخنگوی وزات بهداشت گفت: مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۲۰ هزار و ۶۱۰ نفر رسیده است.

به گزارش نبض وطن، کیانوش جهانپور در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا از ظهر دیروز تا ظهر امروز اظهار کرد: بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور در این بازه زمانی ۹۶۶ مبتلای جدید در کشور شناسایی شده که مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۲۰ هزار و ۶۱۰ نفر رسیده است.
وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور هفت هزار و ۶۳۵ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور ۱۲۳ نفر بوده و باید گفت تاکنون در مجموع در کشور بر اثر بیماری کرونا یک‌هزار و ۵۵۶ نفر جان باخته اند.
وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ میلیون نفر در طرح غربالگری کرونا در کشور ثبت نام کرده اند و این روند نشان از مشارکت خوب مردم دارد اما ضروری است همه مردم در این طرح شرکت کنند.
جهانپور اضافه کرد: استان قم تا ۳۰ بهمن و پس از آن استان سمنان به نسبت جمعیت بیشترین بیمار را داشته است،اما در این بازه زمانی استان‌های مرکزی سوم، یزد چهارم و مازندران پنجم بوده است.
وی عنوان کرد: تهران: ۲۳۲،قم :۲۰،مازندران: ۲۸،گیلان :۵۷،اصفهان :۱۰۱،البرز :۵۵،قزوین :۵۹،گلستان: ۶،خراسان رضوی: ۵۷،فارس :۲۲،لرستان :۳۴،آذربایجان شرقی :۷۲،خوزستان :۳۱،یزد: ۵۲،زنجان :۳۵،کردستان: ۷،اردبیل :۶،کرمانشاه: ۵،کرمان :۸،همدان: ۲۷،سیستان و بلوچستان: ۵،خراسان شمالی :۱،چهارمحال و بختیاری: ۲،ایلام :۱۸،آذربایجان غربی: ۱۴،کهگیلویه و بویراحمد :۱۲ نفر تعداد موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان‌ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: آمار برخی استان‌ها نیز تا ظهر امروز صفر گزارش شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1453

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.