• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

«المدلل»: ایران تنها کشوری است که در برابر پروژه‌های صهیونیستی آمریکایی ایستاد

  • کد خبر : 14926
  • 28 شهریور 1400 - 7:34
«المدلل»: ایران تنها کشوری است که در برابر پروژه‌های صهیونیستی آمریکایی ایستاد
یک عضو بلندپایه جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که ایران تنها کشوری است که در برابر پروژه‌های صهیونیستی آمریکایی در منطقه ایستاده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از فلسطین الیوم، «احمد المدلل» از اعضای بلندپایه جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که این جنبش همچنان درباره شتاب برخی از رژیم‌های عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهد.

وی افزود: توافق عادی‌سازی روابط با اسرائیل انحرافی رفتاری و اخلاقی برای منحرف کردن جهت «قطب‌نما» از مسئله اصلی یعنی فلسطین است.

المدلل گفت: تنها استفاده‌کننده از عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی است و این عادی‌سازی به رژیم صهیونیستی مشروعیت بیشتری برای اشغال فلسطین و ارتکاب جنایات علیه فلسطینیان می‌دهد.

این عضو بلندپایه جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: عادی‌سازی روابط با اسرائیل به‌منزله نشان دادن چراغ سبز به این رژیم برای ادامه محاصره، شهرک‌سازی، یهودی‌سازی کشتار فلسطینیان و کوچاندن اجباری آنهاست.

وی تأکید کرد که هدف از عادی‌سازی روابط با اسرائیل این است که این رژیم را که در برابر اراده ملت فلسطین شکست سنگینی خورده است، رژیمی عادی در جهان عربی و اسلامی جلوه دهد.

المدلل در ادامه اظهار داشت: رژیم‌های عربی معتقدند که از طریق عادی‌سازی می‌توانند رضایت آمریکا را برای حفظ سلطنت خود به دست آورند.

وی اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل می‌خواهند رژیم‌های عربی را قانع کنند که ایران دشمن اصلی است و این در حالی است که ایران تنها کشوری است که در برابر پروژه‌های صهیونیستی آمریکایی در جهان عرب ایستاده و از جنبش‌های مقاومت حمایت کرده است.

المدلل گفت: همه فلسطینیان تأکید دارند که دشمن اصلی فلسطینیان و  ملت‌های عربی رژیم صهیونیستی است و فلسطینیان همچنان با نبرد خود با اسرائیل ادامه خواهند داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=14926
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.