• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اصفهان میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا

  • کد خبر : 15258
  • 02 مهر 1400 - 12:41
اصفهان میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا
رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: به پیشنهاد رئیس فدراسیون میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به اصفهان داده شد و همچنین قرار است در صورت موافقت باشگاه سپاهان، مسابقات باشگاه های آسیا

به گزارش نبض وطن به نقل از ایسنا، تیمور باجول ددر خصوص مجمع سالیانه هیئت والیبال استان اصفهان اظهارکرد: مجمع سالیانه هیئت والیبال استان اصفهان روز چهارشنبه (۳۱ شهریورماه) با حضور ریاست فدراسیون والیبال، مدیر کل تربیت بدنی، نماینده بازیکنان و تمام اعضا مجمع به صورت آنلاین برگزار شد و در جریان آن میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود به اصفهان داده شد.

وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد برگزاری مسابقات باشگاه های آسیا به میزبانی باشگاه سپاهان مطرح شد که با توجه به موافقت مدیرکل تربیت بدنی، مقرر شد این موضوع با مدیرعامل باشگاه سپاهان مطرح  شده تا در صورت موافقت، میزبانی مسابقات باشگاه های آسیا نیز به تیم فولاد مبارکه سپاهان واگذار شود.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان افزود: در مجمع سالیانه ۱۳۹۹ گزارشی از عملکرد هیئت اصفهان در خصوص مباحث دوره های آموزشی از جمله داوری و مربیگری، اعزام تیم ها به مسابقات، میزبانی اردوها و مسابقات و حضور مربیان و بازیکنان اصفهانی در تیم های ملی و گزارش مالی هیئت ارائه شد.

وی در خصوص اقدامات لازم استانی برای میزبانی این مسابقات بین المللی خاطر نشان کرد: برای میزبانی دستورالعمل هایی از سوی کمیته بین المللی والیبال ارسال می شود که باید تمام این پروتکل ها اجرا شود. از سوی دیگر زیرساخت‌هایی برای سالن ها، فرودگاه و هتل ها نیاز است که در این زمینه زیرساخت های خوبی داریم و اگر کمبودی هم باشد رفع خواهد شد.

باجول با اشاره به تاثیرات مثبت میزبانی چنین رویدادهایی در اصفهان گفت: این مسئله علاوه بر داشتن امتیازات و منافع برای والیبال کشورمان، می تواند در راستای شناساندن شهر اصفهان به جهانیان، جذب توریست، ارائه فرهنگ و توسعه گردشگری گام های موثری بردارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=15258

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.