• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

برنامه خاص امارات برای مقابله با تیم ملی کشورمان چیست؟

  • کد خبر : 15426
  • 08 مهر 1400 - 11:12
برنامه خاص امارات برای مقابله با تیم ملی کشورمان چیست؟
تیم ملی امارات قصد دارد با برنامه‌ خاص فان مارویک به مصاف با تیم ملی کشورمان بیاید و اولین برد خود را بدست آورد.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ ۱۵ مهر به مصاف تیم ملی امارات در ورزشگاه «ابوظبی» خواهد رفت. روزنامه البیان امارات در گزارشی از نحوه و اهمیت تمرینات تیم ملی امارات پیش از دیدار با فوتبال کشورمان صحبت کرد.

البیان نوشت که از امروز (پنج شنبه) تمرینات تیم ملی امارات در کمپ تمرینی الوصل در دبی آغاز خواهد شد و آنها قرار است تمرینات ویژه‌ای پیش از دیدار با کشورمان انجام دهند.

این روزنامه اماراتی نوشت که تیم ملی ایران بسیار قدرتمند بوده و ۶ امتیاز کامل را تا اینجای کار بدست آورده است. آنها سوریه را با یک گل و تیم ملی عراق را با ۳ گل مجازات کردند. البیان نوشت که اگر تیم ملی امارات موفق شود، تیم ملی کشورمان را شکست دهد با تمرکز و قدرت بیشتری می‌تواند به مسیرش برای صعود به جام جهانی ادامه دهد.

البیان نوشت که «فان مارویک»، سرمربی این تیم امروز در کمپ تمرینی دبی بازیکنانش را ملاقات خواهد کرد. این روزنامه نوشت که صحبت‌های مربی هلندی برای بازیکنان پیش از دیدارهای حساس پیش رو بسیار اهمیت خواهد داشت.

مارویک قصد دارد از تاکتیک خاصی مقابل تیم ملی کشورمان رونمایی کرد و می‌خواهد در این کمپ به بازیکنانش یاد بدهد چگونه مقابل ایران بیایستند.

البیان نوشت که امارات می‌خواهد به خوبی مقابل مهاجم ایرانی بیایستد و از ضد حمله‌های توسط مثلث «فابیو لیما »، «خلیل ابراهیم» و «علی مبخوت» استفاده کند تا به تیم ملی کشورمان ضربه بزند.

امارات در این گروه با ۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد. این تیم هر ۲ بازی خود مقابل لبنان و سوریه را با تساوی به پایان برد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=15426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.