• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
بیانیه قدردانی نمایندگان مجلس از برگزاری رزمایش صلح فاتحان خیبر:

تغییرات در مرزهای کشورهای همسایه و منطقه، خط قرمز ایران است

  • کد خبر : 15664
  • 11 مهر 1400 - 13:17
تغییرات در مرزهای کشورهای همسایه و منطقه، خط قرمز ایران است
۱۶۵ نماینده مجلس شورای اسلامی با قدردانی از برگزاری رزمایش صلح فاتحان خیبر اعلام کردند: هرگونه تغییرات ژئوپولوتیکی منطقه و تغییر در مرزهای کشورهای همسایه خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ما در مقابل هرگونه اقدام بیگانگان در این خصوص کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، «روح اله متفکرآزاد» در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۵ نماینده مجلس در حمایت از رزمایش فاتحان خیبر در مرزهای شمال غرب کشور و هشدار به فتنه‌گران به ویژه رژیم صهیونیستی را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: هرگونه تغییرات ژئوپولوتیکی منطقه و تغییر در مرزهای کشورهای همسایه خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ما در مقابل هرگونه اقدام بیگانگان در این خصوص کوتاه نمی‌آییم. همچنان که تبدیل شدن خاک هیچ کشوری برای تحرکات رژیم صهیونیستی را برنمی‌تابید.

این بیانیه افزود: رزمایش فاتحان خیبر در جداره مرزی ارس پیام آور صلح و اقتدار به کشورهای منطقه و هشدار به رژیم صهیونیستی است. رابطه ما با مردم و کشورهای همسایه از جمله مردم مسلمان و کشور برادر آذربایجان دیرینه و پایدار است و هرگز اختلاف افکنی‌های دشمنان به ویژه القائات رژیم جعلی اسراییل این وحدت و برابری را نخواهد گسست.

در بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: در عین حال مردم ایران در مقابل تعرض و امنیت منطقه و مصالح کشور کوتاه نمی‌آید، ایران اسلامی برادری و حسن همجواری با کشورهای همسایه از جمله با جمهوری آذربایجان را بارها به اثبات رسانده است. اظهارات تفرقه افکنانه و فتنه انگیز عده ای برخلاف حسن همجواری است و انتظار می‌رود دولت آذربایجان با هرگونه فتنه انگیزی بیگانگان مخالفت کرده و با اقدامات تفرقه افکنانه مقابله کند.

این بیانیه خاطرنشان شد: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان شمال غرب کشور ضمن اعلام حمایت همه جانبه از رزمایش صلح و فاتحان خیبر، از وزارت امور خارجه می‌خواهیم هشدار و تذکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دولت های بازیگر در حوزه قفقاز اعلام کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=15664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.