• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی کشور است

  • کد خبر : 15747
  • 13 مهر 1400 - 0:34
نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی کشور است
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان طی پیامی فرا رسیدن هفته ناجا را تبریک گفت.

به گزارش نبض وطن، محمدجواد نورانی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان طی پیامی فرا رسیدن هفته ناجا را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی باید احساس امنیت را در مردم به وجود آورد، این شأن نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی است.

امام خامنه ای (مدظله العالی)

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مشحون و مملو از افتخارها و سربلندی‌هایی است که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلاب این مرز و بوم رقم خورده است و در این میان نیروی انتظامی  به موازات حرکت در مسیر حفظ آرامش و امنیت کشور، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را در ورای مرزها به اثبات رسانده که این مهم نیز به جهت تلاش شبانه روزی و درایت سبزپوشان انقلابی و ولایتمدار نیروی انتظامی است.

۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی فرصتی برای تقدیر از غیور مردانی است که جان ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا قسط و عدل در جامعه حاکم شود، آنانی که خادمان بی‌ادّعا، ساعی، صبور و حافظ امنیت و آسایش مردم به شمار می آیند و امنیت و ثبات در سایه درایت استوارشان تجلی یافته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را به‌تمامی سرداران و سربازان جاهد در نهاد خدوم نیروی انتظامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات بی دریغ و بی وقفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنجان و حافظان راستین نظم و امنیت پایدار در این شهرستان تشکر و قدردانی می نمایم. عزت همگان را تحت رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند قادر و متعال آرزومندم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=15747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.