• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مقواساز: بسیج روحیه همت، غیرت، شجاعت، اراده و ولایتمداری دارد

  • کد خبر : 16261
  • 05 آذر 1400 - 23:57
مقواساز: بسیج روحیه همت، غیرت، شجاعت، اراده و ولایتمداری دارد
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: مشکلات و مطالبات مردمی باید در قالب محله‌ها مطرح و رفع شود و نیروهای جوان انقلابی باید در این زمینه به مردم کمک کنند.

به گزارش نبض وطن، علی مقواساز، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: بسیج محکم ایستاده تا در مردم امید ایجاد کند و بسیجی کسی است که دلش برای مردم و جامعه بسوزد.

وی افزود: امروز بسیج دنبال حل مشکل است تا مسائل و مطالبات مردم برطرف شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) خاطرنشان کرد: پیغمبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) هم مردم و ملت را بسیج کردند تا آنها آسیب نبینند.

مقواساز خاطرنشان کرد: از زمان شکل‌گیری بسیج و از زمانی که امام (ره) اندیشه تشکیل بسیج را داشت تا به امروز جوانان پای کار انقلاب هستند و با آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز همه گروه‌ها و افراد مثل بسیج باید به دنبال حل مشکلات و مطالبات مردم و جامعه باشند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با تاکید بر اینکه اگر غفلت کنیم مملکت از بین می‌رود، تصریح کرد: بسیج و بسیجی باید امیدواری را در بین مردم کشور ایجاد کند و هر جوان انقلابی باید بتواند دست مستضعفان را بگیرد.

مقواساز با بیان اینکه بسیج روحیه همت، غیرت، شجاعت، اراده و ولایتمداری دارد، ادامه داد: مشکلات و مطالبات مردمی باید در قالب محله‌ها مطرح و رفع شود و نیروهای جوان انقلابی باید در این زمینه به مردم کمک کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.