• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محمدی: تفکر انقلابی کلید حل مشکلات شهرستان است/حل مشکلات لنجان، دغدغه مسئولان باشد

  • کد خبر : 16576
  • 07 بهمن 1400 - 19:38
محمدی: تفکر انقلابی کلید حل مشکلات شهرستان است/حل مشکلات لنجان، دغدغه مسئولان باشد
سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت: هر فردی به عنوان مسئول در شهرستان لنجان مسئولیتی را می پذیرد باید با تفکر انقلابی به دنبال حل مشکلات شهرستان باشد.

به گزارش نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار دهه از عمر با برکت خود را علی رغم همه توطئه های دشمنان پشت سر نهاده است و رهبر معظم انقلاب برای آینده و برای پیشبرد کشور اسلامی ایران بیانیه گام دوم انقلاب را صادر نمودند که نوید بخش تحقق تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهترین منشور برای پیشرفت به شمار می آید از این رو باید ضمن مطالعه، توصیه هایی که معظم له در این بیانیه داشتند را جامه عمل پوشاند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: نام سپاه هموراه با خدمت به اسلام، ایران و مردم آمیخته بوده چراکه با خون شهیدان بی شماری همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عجین شده است از این رو زمانی که پیشنهاد خدمتگذاری در مسند فرماندار شهرستان به بنده داده شد اعتقاد داشتم خارج شدن از لباس سبز و مقدس پاسداری برای من یک خسران است.

وی ادامه داد: اما با مشورت‌ها و راهنمایی‌های ارائه شده به این جمعبندی رسیدم که قطعا همه شغل ها اگر برای رضای خدا و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد مقدس هستند از این رو امید است با کمک مسئولان شهرستان، نخبگان در کنار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بتوانیم در مسیر سختی که در آن گام نهادیم با قدرت و سرعت حرکت کنیم.

محمدی اضافه کرد:امروز زمان آن رسیده تا با استفاده از روش‌های عقلانی و علمی، نظرات نخبگان و کارشناسان شهرستان و همچنین نظرات شهروندان، ابتدا نیازها و مشکلات شهرستان لنجان را اولویت‌بندی و سپس اقدامات لازم جهت رفع مشکلات و برآورده کردن نیازهای شهرستان انجام شود.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین اولویت های ما در شهرستان لنجات اتمام پروژه های نیمه تمام است چراکه شهروندان از کلنگ زنی‌هایی که همچنان به نتیجه ختم نشده اند ابراز نارضایتی می کنند و برهمین اساس باید این مهم را لمس کنند مسئولان با عزم جدی پای کار آمده تا پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برسانند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: بیکاری، مشکلات زیست محیطی، وضعیت آب، کشاورزی و … از دیگر مسائل مهم شهرستان لنجان به شمار می آید که سال هاست به عنوان مطالبات مردمی مطرح است .

وی متذکر شد: همگی با تعامل با یکدیگر باید سعی کنیم هم افزایی داشته باشیم و با استفاده از تجربه، توانمندی و بهره‌گیری حداکثری از داشته‌ها شهرستان لنجان را با پتانسیل‌های خوبی که در صنعت، کشاورزی و … دارد به دیگران بشناسانیم و در راه رفع مشکلات آن بکوشیم و با پیگیری جهادی و حضور میدانی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی، استانی و کشوری به این مطالبات پاسخ دهیم.

محمدی بیان کرد: به دنبال برگزاری منظم و هدفمند شورای اداری در شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان هستیم تا به مسائل و مشکلات شهرها با حضور مسئولان به صورت عملیاتی پرداخته شود.

وی تاکید کرد: هر فردی به عنوان مسئول در شهرستان لنجان مسئولیتی را می پذیرد باید با تفکر انقلابی به دنبال حل مشکلات شهرستان باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که باید ساز و کار را برای کادرسازی انجام دهیم از این رو از همه سلایق، تشکل ها، جریانات فرهنگی-سیاسی استفاده خواهیم کرد تا شاهد تشکیل تمدن نوین اسلامی و مردم سالاری دینی باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.