• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رجایی: هرچه به مردم خدمت کنیم، کم است

  • کد خبر : 16666
  • 25 بهمن 1400 - 13:04
رجایی: هرچه به مردم خدمت کنیم، کم است
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:شهر زاینده رود شهری مستعد برای رشد، توسعه و شکوفایی است.

به گزارش نبض وطن، حسین رجایی در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری زاینده رود با تقدیر باید از خدمات و کارهای انجام شده در دوره‌های مختلف مدیریت شهری، تقدیر کرد اظهار کرد: مدیریت شهری زاینده رود در اجرای پروژه‌های نیمه جهادی عمل کردند و با پیگیری‌های متعدد امروز به یکی از مطالبات شهروندان جامه عمل پوشانده شد.

وی با اشاره به اهمیت اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز شهری و جاده‌ای، افزود: یکی نقاط حادثه خیز در شهرستان لنجان حد فاصل شهر چمگردان- زاینده رود به شمار می‌آمد و طی سالیان گذشته شاهد بروز تصادفات متعدد فوتی، جرحی و خسارتی در این مسیر بودیم و نیازمند اصلاح هندسی بود.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و تأمین اعتبارت مورد نیاز تکمیل بلوار سردار شهید سلیمانی در دستور کار شهرداری زاینده رود قرار گرفت و با احداث میدان دفاع مقدس در این مسیر یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان لنجان رفع خطر خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تأمین آسفالت و اعتبار مورد نیاز این پروژه تا پایان سال میدان دفاع مقدس و بلوار سردار شهید سلیمانی تکمیل و تقدیم شهروندان شود تا کام آنان شیرین شود.

رجایی اضافه کرد: شهر زاینده رود شهری مستعد برای رشد، توسعه و شکوفایی است از این رو باید در مسیر تقویت اقتصاد گردشگری، هدایت و حمایت از گردشگری خلاق، تعیین عناصر هویت‌بخش شهری متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، حفاظت از بافت‌های تاریخی شهر، رونق اقتصاد شهری، حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و صنایع خلاق، تنوع‌بخشی به منابع پایدار و… گام برداشت.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل شهرداری‌ها در شکوفایی استعدادهای درونی شهرهای ایران، عنوان کرد: برای شکوفایی هرچه بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهر زاینده رود از مدیریت شهری پشتیبانی لازم را خواهیم داشت تا مسیر توسعه این شهر ساحلی هموار شود.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه شهروندان زاینده رود از کتابخانه بهره‌مند نیستند و این در حالیست که زاینده رود شهری فرهنگی با پیشینه کهن و حضور فرهیختگان است از این رو مذاکرات لازم برای احداث کتابخانه انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی با بیان اینکه هرچه به مردم خدمت کنیم، کم است، گفت: حضور خیرین در اجرای پروژه‌های شهری بسیار ارزشمند بوده و این مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا مسیر در حل مشکلات و توسعه شهرها و روستاهای شهرستان لنجان گام‌های مستحکم‌تری برداشته و کام مردم را شیرین کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.