• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

افتتاح ۱۰۰۰ پروژه بدست رئیس جمهور و همزمان ۳۰ پروژه استانی توسط استاندار در فولادشهر

  • کد خبر : 53448
  • 11 بهمن 1402 - 20:23
افتتاح ۱۰۰۰ پروژه بدست رئیس جمهور و همزمان ۳۰ پروژه استانی توسط استاندار در فولادشهر
فرماندار شهرستان لنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همزمان با افتتاح یک هزار پروژه آموزشی در سراسر کشور به دست آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور، ۳۰ پروژه آموزشی در استان اصفهان روز جمعه سیزدهم بهمن ماه و با حضور استاندار اصفهان در فولادشهر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی شامگاه چهارشنبه _یازدهم بهمن ماه_ در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدم یوم الله دهه فجر اظهار کرد: ایمان راسخ، ولایت‌پذیری ملت ایران و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) رژیم پهلوی را ساقط کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا شد.

وی با اشاره به سیاه‌نمایی دشمنان و تلاش آنان برای کم‌رنگ‌کردن دست‌آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: دشمنان انقلاب و نظام از همان ابتدا تمام تلاش و خود را برای ناامیدی مردم، ایجاد اختلاف و تنش به همراه توطئه‌های مختلف به کار بسته بودند و این روند بیش چهار دهه گذشته ادامه داشته است.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه تزریق امید در جامعه، در سطوح و لایه‌های مختلف جامعه امروز مهم و ضروری است، تصریح کرد: در شرایط فعلی رسانه‌های خارجی با مدیریت اسرائیلی‌ها و آمریکا و تأمین هزینه از سوی همراهان مستکبران جهان مدام به‌دنبال تزریق یاس و ناامیدی در جامعه هستند تا مردم را از نظام دلسرد کرده و مانع حرکت و همراهی آنها با نظام جمهوری اسلامی شوند.

وی ادامه داد: تمام تلاش آنها این است که یک نقطه ضعف، عیب و یا مشکلی را در جایی پیدا کنند و با بزرگنمایی و برجسته کردن آن در اذهان بپردازند بر همین اساس نیاز است، جهاد تبیین و امیدبخشی محور برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد.

محمدی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای باعث امید آفرینی در جامعه می‌شود، اضافه کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی در ایام مختلف سال خصوصاً دهه مبارک فجر علاوه بر تقویت سرمایه‌های اجتماعی نظام سبب تقویت امید در بین مردم به عنوان ولی نعمتان ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدرسه ۱۲ کلاسه حاج محمد اعتباری همزمان با ۱۰۰۰ پروژه آموزشی در کشور افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همزمان با افتتاح یک هزار پروژه آموزشی در سراسر کشور به دست آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور، ۳۰ پروژه آموزشی در استان اصفهان روز جمعه سیزدهم بهمن ماه و با حضور استاندار اصفهان در فولادشهر افتتاح خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.