• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چرمهین تصویب شد

  • کد خبر : 16980
  • 30 بهمن 1400 - 14:33
بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چرمهین تصویب شد
رئیس شورای اسلامی شهر چرمهین گفت: شورای اسلامی شهر چرمهین پس از بررسی بودجه پیشنهادی ۳۸۰ میلیارد ریالی شهرداری در جلسات فشرده، در بهمن‌ماه ۱۴۰۰، نسبت به تصویب بودجه و ابلاغ آن به شهرداری چرمهین اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، مصیب امینی در جمع خبرنگاران در خصوص تصویب بودجه ۱۴۰۱، اظهار کرد: پس از آن‌که لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چرمهین روی میز بررسی شورای اسلامی شهر چرمهین قرار گرفت، اعضای شورا با برگزاری شش جلسه کارشناسی به بررسی بندهای مختلف این لایحه پرداختند.

وی افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری چرمهین بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال در حوزه مختلف کالبدی و شهرسازی، محیط زیست و خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، ایمنی و مدیریت بحران، خدمات مدیریت و حوزه اجتماعی و فرهنگی تدوین شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر چرمهین تصریح کرد: سهم اعتبارات عمرانی در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چرمهین ۶۷ درصد بوده و سهم اعتبارات جاری نیز ۳۳ درصد از کل بودجه را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر چرمهین پس از بررسی بودجه پیشنهادی ۳۸۰ میلیارد ریالی شهرداری در جلسات فشرده، در بهمن‌ماه ۱۴۰۰، نسبت به تصویب بودجه و ابلاغ آن به شهرداری چرمهین اقدام کرد.

امینی یکی از هدف‌گذاری‌های مدیریت شهری چرمهین در دوره ششم را تغییر به نفع همه شهروندان دانست و اضافه کرد: اهداف و برنامه‌های شهرداری و شورای ششم شهر چرمهین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بودجه سالانه آن است و امیدواریم پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده در بودجه ۱۴۰۱ به سرانجام برسد و مطابق برنامه‌ها عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی چرمهین در دوره جدید توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر، رعایت حقوق شهروندی و اجرای دقیق انضباط مالی است تا افزایش رضایتمندی شهروندان بیش از پیش حاصل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر چرمهین خاطرنشان کرد: محله‌محوری نیز یکی از رویکردهای شورای اسلامی شهر چرمهین است؛ بنابراین حضور در محلات و نظارت مستقیم بر طرح‌های عمرانی و مسائل درون‌محله‌ای در دستور کار قرار دارد، چرا که تحقق این مهم زمینه‌ساز شکل‌گیری شهری پویا و آباد است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16980

برچسب ها

نوشته های مشابه

02فروردین
چرمهین به عنوان شهرِ تَرین‌ها در حال معرفی است
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لنجان:

چرمهین به عنوان شهرِ تَرین‌ها در حال معرفی است

02فروردین
افق‌های روشنی برای شهر چرمهین ترسیم شده است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.