• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

ایزدی: شهروندان فولادشهر شایستگی ارائه هر خدمتی را دارند

  • کد خبر : 17148
  • 21 اسفند 1400 - 12:01
ایزدی:  شهروندان فولادشهر شایستگی ارائه هر خدمتی را دارند
شهردار فولادشهر گفت: مدیریت شهری فولادشهر در تلاش است تا بهار ۱۴۰۱ بهاری متفاوت و بانشاط برای شهروندان این شهر جدید باشد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن حسین ایزدی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز فعالیت شهرداری فولادشهر برای استقبال از بهار، اظهار کرد: مدیریت شهری فولادشهر در تلاش است تا بهار ۱۴۰۱ بهاری متفاوت و بانشاط برای شهروندان این شهر جدید باشد و در این راستا برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام اقدامات و فعالیت‌های متناسب با ایام نوروز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه صدای پای بهار با هنر مدیریت شهری باید در هر کوی و برزن شنیده شود، افزود: ایجاد حس تحول و تنوع با پایان یافتن سال و استقبال پرشور از بهار از دیرباز مورد توجه همگان بوده است و شهرداری فولادشهر اقداماتی همچون نظافت و شست‌وشوی معابر و پیاده‌روها، کاشت گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان‌های شهری، جانمایی المان‌های نوروزی و اجرای برنامه فرهنگی ویژه شرایط کرونا را انجام داده است.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه شهروندان شهرهای ایران شایستگی ارائه هر خدمتی را دارند، تصریح کرد: مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر، اجرای دیوارنگاره، آماده‌سازی نمازخانه‌های سطح شهر، بازسازی و نصب المان‌های نوروزی، خط کشی معابر و نصب علائم، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، آماده‌سازی پایانه مسافربری، شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع خطر از دیگر برنامه‌های شهرداری فولادشهر در استقبال از بهار با هدف تغییر چهره شهر و افزایش نشاط شهروندان است.

وی عنوان کرد: هر چه بیشتر به نیازهای شهروندان و ارائه خدمات مناسب توجه شود، شهر شرایط مطلوب‌تری برای زندگی و جذب گردشگر خواهد داشت؛ امیدواریم با اجرای هرچه دقیق‌تر مصوبات توسط کارکنان خدوم شهرداری، با آمادگی کامل به استقبال بهار طبیعت برویم.

ایزدی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی اجتماعی به دنبال تقویت هویت شهر و بهبود سبک زندگی هستیم تا فولادشهر در این حوزه به عنوان الگویی برای دیگر شهرهای ایران شناخته شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.