• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجرای ۲ هزار دیوارنگاره در سده لنجان

  • کد خبر : 17162
  • 22 اسفند 1400 - 10:01
اجرای ۲ هزار دیوارنگاره در سده لنجان
شهردار سده لنجان گفت:دو هزار متر دیوارنگاره با محتوای هویت شهر، شهدا، ورزش قهرمانی و دیگر موضوعات شهری بر دیوارهای شهر نقش بست.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمید شهبازی یکی از فاکتورهای مهم افزایش نشاط شهروندی را زیباسازی فضای شهر دانست و اظهار کرد: برای داشتن شهری زنده و شهروندانی شاداب استفاده از مبلمان شهری مناسب و المان‌هایی که با فرهنگ شهر شهروندان همخوانی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: با آغاز فعالیت مدیریت شهری ششم و پس از بررسی نیازهای شهر، نبود معیارهای هویتی، فرهنگی، ارزشی و شاخص‌های برگرفته از فرهنگ و ارزش‌های بومی در شهر احساس شد، از این رو تدوین طرح جامع زیباسازی شهر سده لنجان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار سده لنجان خاطرنشان کرد: طرح جامع زیباسازی شهر سده لنجان در آستانه نوروز و با شعار نوروز آرزوها به مرحله اجرا رسید و دو هزار متر دیوارنگاره با محتوای هویت شهر، شهدا، ورزش قهرمانی و دیگر موضوعات شهری بر دیوارهای شهر نقش بست.

شهبازی ادامه داد: کشاورزی، از مشاغل کهن و پیشه شهروندان سده لنجان بوده که به نسل امروز ارث رسیده است، از این رو طراحی و نصب المان‌هایی با موضوع کشاورزی در سطح شهر سده لنجان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به نصب المان‌های نوری در شهر سده لنجان، تصریح کرد: ۵۰ المان تیر برق در میدان‌های دانشگاه و شهید سلیمانی نصب شد و چهار المان سه متری حجم نوری و سه گل نقره نیز برای نصب در سطح شهر تهیه شده است که در ایام پیش‌رو نصب خواهد شد.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه ۱۰۰ المان موقت برای نوروز ۱۴۰۱ بر روی تیرهای برق شهری نصب خواهد شد، گفت: استفاده از ۵۰ توپ نوری و نصب این المان‌ها در محور آرزوها در خیابان استقلال، حدفاصل میدان شهرداری و میدان الفت، و استقرار سفره‌های هفت‌سین نوروزی، از دیگر اقدامات شهرداری برای زیباسازی شهر است.

شهبازی از نصب ۲۱ المان نوری عرضی در خیابان‌های امام خمینی (ره) و توحید خبر داد و گفت: تغییر تم پرچم‌های شهری با موضوع نوروز نیز از دیگر برنامه‌های زیباسازی شهرداری سده لنجان در این ایام است و امیدواریم با اجرایی شدن پروژه‌های زیباسازی، شاهد افزایش نشاط شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.