• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مسئول اتش نشانی سده لنجان:

نجات جان جوان غرق شدن در رودخانه زاینده‌رود

  • کد خبر : 18086
  • 13 فروردین 1401 - 14:18
نجات جان جوان غرق شدن در رودخانه زاینده‌رود
مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سده لنجان از نجات جان جوان ۱۸ ساله از غرق شدن در رودخانه زاینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، شمس‌الله نیک‌روش اظهار کرد: ساعت ۰۰:۲۵ بامداد امروز سیزدهم فروردین ماه، احتمال غرق‌شدگی فردی در رودخانه زاینده‌رود در انتهای پارک ساحلی شهر سده لنجان از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی گزارش شد.

وی افزود: تیم غریق نجات و نیروهای واحد آتش‌نشانی شهرداری سده لنجان در کمترین زمان ممکن، به محل حادثه اعزام و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این نوجوان را از رودخانه خارج کردند.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سده لنجان تصریح کرد: همزمان با انجام عملیات نجات با عوامل اورژانس نیز هماهنگی انجام شد و پس از رسیدن نیروهای اورژانس، نوجوان حادثه دیده جهت انجام اقدامات درمانی تحویل نیروهای اورژانس شد.

وی تصریح کرد: نوجوان نجات یافته به همراه دوستانش در پارک در حال بازی بوده‌اند که توپشان داخل رودخانه افتاده و متأسفانه بدون اینکه از مهارت کافی برای شنا کردن برخوردار باشد، برای خارج کردن توپ، وارد آب می‌شود که جریان رودخانه او را داخل آب می‌کشد.

نیک‌روش خاطرنشان کرد: از شهروندان و مسافران عزیز خواهشمندیم به هیچ عنوان وارد رودخانه نشوند و به ظاهر آرام آب توجه نکنند، چرا که در بستر رودخانه، فشار آب زیاد است و خطر غرق شدن وجود دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.