• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

روزانه بیش از ۲۵۰ هزار گردشگر از زرین شهر بازدید کردند

  • کد خبر : 18192
  • 15 فروردین 1401 - 12:01
روزانه بیش از ۲۵۰ هزار گردشگر از زرین شهر بازدید کردند
شهردار زرین شهر گفت: روزانه بیش از ۷۰هزار دستگاه خودرو و بیش از ۲۵۰هزار گردشگر از زرین شهر بازدید کردند که در این میان آنها حدود ۱۰ درصد اقامت کوتاه مدت و روزانه حدود دو هزار نفر در شهر اقامت داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی با اشاره به اقدامات ستاد نوروزی شهرداری زرین‌شهر، اظهار کرد: مدیریت شهری زرین شهر تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا بتواند میزبان مناسب و خوبی برای پذیرایی از مسافران نوروز باشد و تا پایان ایام تعطیلات این اتفاق به بهتر نحو ممکن اتفاق بیفتد.
وی افزود: با توجه به حضور پرشور گردشگران و حضور آنان در پارک ساحلی و اماکن گردشگری در خطه طلایی ایران شهرداری برنامه‌ها و جشن‌های مختلفی را مانند برگزاری مراسم جشن نوروزی، نوروزگاه، جشنواره بادباک‌ها و…. را برای شهروندان و گردشگران در نظر گرفت تا لحظات شاد و مفرحی برای شهروندان و مسافران رقم بخورد.
شهردار زرین شهر عنوان کرد: امروز همه افتخار مدیریت شهری زرین شهر این است که در کنار یکدیگر قرار گرفته و تلاش کردیم خدمات شایسته‌ای را به مسافران و شهروندان ارائه دهیم و براساس نظرسنجی انجام شده خوشبختانه استقبال خوبی از برنامه‌های تعریف شده از سوی شهروندان و مسافران نوروزی شده بود.
وی با اشاره به حضور چشمگیر مسافران نوروزی در خطه طلایی ایران، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته کمیته اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی شهرداری زرین‌شهر تلاش کرد با خلاقیت و ارایه طرح‌های جدید ورودی شهر را با نصب بنرهای خوش آمدگویی، راهنمای مسافران و همچنین توزیع پک‌های فرهنگی هدایت مسافران را به شکلی شایسته انجام دهند.
اسماعیلی احمدی ادامه داد: براساس گزاراشات ارائه شده روزانه بیش از ۷۰هزار دستگاه خودرو و بیش از ۲۵۰هزار گردشگر از زرین شهر بازدید کردند که در این میان آنها حدود ۱۰ درصد اقامت کوتاه مدت و روزانه حدود دو هزار نفر در شهر اقامت داشته‌اند.
اسماعیلی احمدی اضافه کرد: روزانه بیش از ۵۰ باب چادر در پارک‌هایی که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود اقامت داشته و ظرفیت سه مرکز اقامتی زرین شهر مورد استفاده گردشگران قرار گرفته بود تا اسکان مسافران با مشکلی مواجه نشود و خدمات شایسته‌ای به انان ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموعه خدمات و زحماتی که توسط پرسنل خدوم شهرداری زرین شهر برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی انجام گرفت در جای خود مورد توجه شهروندان و گردشگران قرار گرفته باشد و شاهد تقویت روحیه امید به زندگی و افزایش رضایتمندی شهروندان خطه طلایی ایران باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.